{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
HESABIM
Sıkça Sorulan Sorular
  • Nasıl üye olurum?
    Ana sayfamızda bulunan "Hesabım" ikonuna tıklayarak gerekli bilgileri doldurup aramıza katılabilirsiniz.
  • Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
    Ana sayfamızda sağ üst köşede bulunan "Hesabım" ekranından 'Şifremi Unuttum' bölümüne tıklayınız. Kayıtlı e-posta adresinizi forma girip göndermeniz yeterlidir. Şifre sıfırlama linki mail ile gönderilecektir.
  • Kişisel bilgilerim güvende mi?
    Kişisel bilgileriniz kesinlikle 3. şahıslar ve firmalar ile paylaşılmamaktadır.
  • Üyelikten nasıl çıkabilirim?
    Üyelikten çıkmak için eticaret@a101.com.tr'a üyelikten çıkma talebinizi iletebilirsiniz.
  • Üyelik bilgilerimi nasıl güncellerim?
    Üye girişinizi yaptıktan sonra, Ana sayfamızda sol tarafta bulunan "HESABIM" bölümünde görünecek olan "Kullanıcı bilgilerim" linkine tıklayarak, bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Bunun için aynı form üzerinde bilgilerinizi değiştirip "GÜNCELLE" düğmesine basmanız yeterli olacaktır
  • Ürünün kargoya veriliş süresi kaç gündür?
    Siparişiniz 1-2 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Sipariş yoğunluğu yaşanan dönemlerde bu süre 5 iş gününe kadar uzayabilir. Alışverişlerin yoğun olduğu dönemlerde (Yılbaşı, Anneler Günü, vb.) lütfen bu duruma göz önüne alınız.
  • Online mağazada nasıl sipariş verebilirim?
    Online mağazada beğendiğiniz ürünleri dilediğiniz adette sepetinize ekleyerek, online alışveriş yapabilirsiniz. Alışverişinizi tamamladığınızda sağ üst köşede bulunan sepet ikonuna basıp açtığınız ekranda SEPETE GİT düğmesine tıklayarak alışverişinizin teslimat ve ödeme adımlarını tamamlayarak, güvenli bir şekilde siparişini verebilirsiniz.
  • Ödeme seçenekleriniz nelerdir?
    Kredi kartınızı, banka kartınızı veya BKM Ekspres üyeliğinizi kullanarak online mağazamızdan güvenle alışveriş yapabilirsiniz. Ayrıca, BKM Express’te tanımlı banka kartlarınızla online alışverişinizi gerçekleştirebilirsiniz. Bir siparişin ödemesi sadece bir kredi kartı veya bir banka kartı kullanımı ile yapılabilir. Bir siparişin ödemesinde birden çok kart kullanılamaz.
  • Ödeme sırasında ne kadar güvendeyim?
    Sitemizden yaptığınız alışverişlerde kredi kartı bilgileriniz yalnızca sipariş işlemi gerçekleştirilirken kullanılır. Veri tabanımızda kredi kartı bilgilerinizin güvenliğini riske edecek şekilde bir bilgi kesinlikle tutulmaz. Sitemizde güvenli olarak alışveriş yapabilmeniz için dünya çapında kredi kartı güvenliği sağlayan GlobalSign SSL sertifikası kullanılmaktadır.
  • Kredi kartımdan onay alınamıyor. Neden?
    Yurtdışı bankalara ait kredi kartı ile online mağazamızdan alışveriş yapılamamaktadır. Ayrıca, kredi kartınız internet üzerinden alışverişe kapalı olabilir veya kartınızın limiti yetersiz olabilir. Bu durumlar için bankanızla iletişime geçebilirsiniz. Ayrıca, anlık olarak internet bağlantınızda kesinti-kopma yaşamış olabilir. Bir süre sonra yeniden online ödeme yapmayı deneyebilirsiniz. Sorununuz ile ilgili ekranda bir hata mesajı almıyorsanız, lütfen eticaret@a101.com.tr'a eposta atarak, bize sorununuzu iletebilirsiniz. En kısa sürede bu konuda size destek olacağız.
  • Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?
    Üye girişi yaptıktan sonra ana sayfada, sağ üst köşede bulunan “Hesabım” bölümünde bulunan “Siparişlerim” bağlantısına tıklayarak, güncel siparişlerinizin tüm bilgilerini açılan sayfadaki “SİPARİŞLERİM” tablosundan kontrol edebilirsiniz. Siparişiniz hazırlandığında, aynı tabloda bulunan “KARGO FİRMASI – TAKİP NO” kolonundaki takip numarasına tıklayarak siparişinizin kargo durumunu da takip edebilirsiniz.
  • Siparişimdeki ürünleri ve miktarlarını değiştirebilir miyim?
    Ödeme işlemi tamamlanan siparişleri, siparişin verildiği anı takip eden ilk 1 saat içinde iptal edebilirsiniz. Bu 1 saatlik sürenin sonunda siparişinizdeki ürünler için herhangi bir iptal ve değişim uygulaması bulunmamaktadır. Siparişiniz size ulaştıktan sonra siparişinizdeki ürünleri tümüyle veya kısmi olarak iade edebilirsiniz.
  • Verdiğim bir siparişte adres değişikliği/ alıcı adını değişikliği yapabilir miyim?
    Siparişinizi oluşturduktan sonra adres bilgilerinde ve alıcı adı bilgilerinde değişiklik yapılamamaktadır.
  • Siparişimin faturası ne zaman ulaşır?
    Siparişlerinize ait e-arşiv faturası aynı işgününde veya takip eden işgününde hazırlanarak, üyeliğinize ait e-posta adresine elektronik olarak gönderilir. Siparişinize ait irsaliye belgesi de kolinizin içine konmaktadır.
  • Faturamı kaybettim/ulaşmadı. Yenisini alabilir miyim?
    E-Arşiv Faturası olarak düzenlenen faturalar üyeliğinize ait e-posta adresine PDF formatında gönderilmektedir. E-Arşiv faturasının “Önemsiz E-Posta” (junk folder, spam folder) kutunuza düşmediğinden emin olunuz. Bu dizinde de e-arşiv faturanızı bulamadıysanız, yeniden gönderim isteğinizi "bize ulaşın"dan belirterek bize iletebilirsiniz.
  • Siparişim kaç günde elime ulaşır? Kargo ücreti ne kadar?
    Siparişleriniz sipariş verdiğiniz tarihten itibaren 1-2 iş günü içerisinde hazırlanarak (Alışverişlerin yoğun olduğu dönemlerde Yılbaşı, Anneler Günü, vb. lütfen bu duruma göz önüne alınız.) kargoya teslim edilir. Kargo teslim süresi teslim adresinize göre değişiklik gösterebilir. Resmi tatil günlerinde kargo firmalarınca teslimat yapılmamaktadır. Alışveriş tutarınız 101 TL’nin altındaysa, sizden kargo ücreti olarak 6,90 TL alınmaktadır. 101 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir.
  • Kargoya verilen siparişimi nasıl takip edebilirim?
    Siparişiniz tarafımızdan kargo firmasına teslim edildikten sonra, SMS ve e-posta yoluyla size kargo takip bilgileriniz iletilir. Bu bilgilendirme size ulaşmadı ise HESABIM bölümündeki “SİPARİŞLERİM” sayfanızdan kargo bilgilerinize ulaşabilirsiniz.
  • Kargo elemanı, teslimat adresinde beni bulamaz ise, ne olur?
    Eğer teslim adresinde kimse bulunamaz ise, kurye tekrar size ulaşmayı deneyecektir. Paketinizi almanız ya da yeniden bir teslimat tarihi belirlemeniz için kapınıza “Kargo İhbar Notu” bırakabilir ve kargoyu şubeye geri getirir. Şubeye geri getirilen kargolar 3 iş günü içerisinde şubeden teslim alınmalıdır. Belirtilen sürede teslim alınmayan kargo, A101’e iade edilir.
  • Siparişim kusurlu geldi. Ne yapmalıyım?
    eticaret@a101.com.tr üzerinden bize istekte bulunursanız, ürün stoklarımızda mevcut ise, size kusurlu ürünün yeniden gönderimini gerçekleştirebiliriz. Ürün, stoklarımızda yok ise, kusurlu ürün için ücret iadeniz yapılır. Kusurlu ürünü iade ederken, kargonuzla birlikte gelen iade formunu eksiksiz doldurarak, orijinal kutusu ile birlikte kullanılmamış olarak bize iade edebilirsiniz.
  • Siparişim yanlış/eksik geldi. Ne yapmalıyım?
    eticaret@a101.com.tr üzerinden bize istekte bulunursanız, ürün stoklarımızda mevcut ise, yanlış/eksik gelen ürünün yeniden gönderimini gerçekleştirebiliriz. Doğru gelen ürünü alıp, yanlış ürünü kargo görevlisine teslim etmelisiniz. Ürün, stoklarımızda yok ise, eksik ürün için size ücret iadeniz yapılır.
  • Siparişimi iptal etmek istiyorum. Ne yapabilirim?
    Siparişinizi verdiğiniz anı takip eden 1 saat içerisinde siparişinizi iptal edebilirsiniz. SİPARİŞLERİM sayfasında iptal edeceğiniz siparişin detayına indiğinizde İPTAL TALEBİ YAP düğmesine tıklamanız yeterlidir. Eğer, sipariş detay ekranında İPTAL TALEBİ YAP düğmesi etkin değilse, 1 saatlik süreniz dolmuş demektir. Bu durumdaki siparişler iptal edilemez. Siparişinizi teslim aldıktan sonra, siparişin tümünü veya bir kısmını iade edebilirsiniz
  • Siparişimi iade etmek istiyorum. Ne yapabilirim?
    Siparişinizi teslim aldıktan sonra 14 takvim günü içinde iade edebilirsiniz.İade edeceğiniz ürünü ve eksiksiz doldurulmuş iade formunu size siparişinizi ulaştıran kargo firmasına (Aras Kargo'ya) teslim etmelisiniz.
  • İade şartları nelerdir?
    Tüketici Kanunu gereği iade koşulları şu şekildedir; Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler. TÜKETİCİ'nin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.(Örn. (perde ve benzeri ölçü verilerek alınan, tüketici’ ye özel imal edilen ya da dikilen yada satışa arzındaki durumu Tüketici talebine istinaden değiştirilen, kişiye özel uyarlanan ürünler) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve SATICI veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler. Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler. Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler. Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler. Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler. Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya TÜKETİCİye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, TÜKETİCİ'nin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler. Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örneğin orijinal kutu/ambalajı yırtılmış, farklı bir kutu/ambalaj içerisine konulmuş, kutu/ambalaj üzerine kargo etiketi/gönderi yada sair bilgiler ayrıca yapıştırılmış ve/veya ambalaj/kutu koli bandı ile bantlanmış veya üzerine yazı yazılmış koli/ambalajlı ürünler kabul edilmemektedir), ekonomik değerini/tekrar satılabilme özelliğini kaybetmiş, bir kez dahi olsa kullanılmış, herhangi bir şekilde hasar verilmiş, herhangi bir şekilde Satıcıdan kaynaklanmayan nedenler ile başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan vb. ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
  • Siparişimi iptal - iade ettim. Kargo ücretimi geri alabilecek miyim?
    Siparişinizdeki bir ürünü iade ettiğinizde, siparişinizde iade edilebilir durumda bir ürün; • Varsa (siparişiniz kısmi iade edildiyse), kargo ücretiniz iade edilmemektedir. • Yoksa (siparişinizin tamamı iade edildiyse), kargo ücretiniz iade edilmektedir.
  • Ürünümü size iade ettim, para iademi ne zaman yapacaksınız?
    İade süreci, ürünü gönderdiğiniz tarihte değil, iade ürün depomuza ulaştığı tarihte başlar ve 7 iş günü içerisinde sonuçlandırılır. İade gönderiniz depomuza ulaştıktan sonra, ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir. Ürün uygun ise, sipariş ödemesinde kullandığınız kartınıza para iadesi işlemi gerçekleştirilir. Bankanıza bağlı olarak, para iadenizi kartınızda görmeniz, 1-2 gün sürebilir. • Hafta sonları (Cumartesi ve Pazar) ve resmi tatil günleri işgünü değildir. • Ürün iadeniz Lojistik Merkezimiz yerine, farklı adrese gönderilirse, para iadenizin gerçekleşmesi 7 işgününden uzun sürebilir. Ürün iadenizi Lojistik Merkezi’mize gönderdiğinizden emin olun: Lojistik Merkez Adresimiz: Anadolu Mahallesi Kanuni Caddesi No:18 34956 Tuzla/İstanbul
  • İademi yaptıktan sonra süreci nasıl takip edeceğim?
    İade gönderiniz için mutlaka kargo firmasından/şubesinden takip numaranızı alınız. Bu takip numarası ile gönderinizin teslim tarihini kontrol edebilirsiniz. İade ürün için ücret iadeniz gerçekleştiğinde üyelikte kayıtlı e-posta adresinize bilgilendirme yapılacaktır. Online mağazada “HESABIM” bölümünde bulunan “Siparişlerim” sayfasından siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz.
  • İade talebim neden reddedildi/ İade ettiğim ürün neden geri geldi?
    Tüketici Kanunu gereğince iade şartlarına uygun olmayan iade gönderimleriniz kabul edilmemektedir. Bu durumdaki ürünler size geri gönderilir.
  • Ücret iadesini göremiyorum. Ne zaman iade işlemi kredi kartıma yansır?
    A101 Online Mağaza Destek Ekibi tarafından iade ettiğiniz ürüne istinaden gerçekleştirilen ücret iadesi, siparişte kullandığınız kartın bankasına gönderilmektedir. Bankanın iç süreçlerine bağlı olarak bu süre 7 iş gününe kadar uzayabilmektedir. Konuyla ilgili olarak bankanızın çağrı merkezi ile görüşebilirsiniz.
  • Kredi kartıma iadem neden taksit ile yapılıyor?
    Yaptığınız online alışverişin ödemesi taksitli de yapılsa, A101 tarafından kredi kartınızın bağlı olduğu bankaya ücret iadesi tek seferde yapılır. Taksitli alışverişinizin iade tutarının kartınıza taksitli yansıması bankanız ile ilgilidir. Bu konuda bankanızla temasa geçmeniz gerekmektedir.
  • İptal ettiğim bir siparişi yeniden aktif hale getirebilir miyim?
    İptal ettiğiniz bir siparişi aktif hale getiremezsiniz. Online mağazamızdan bu siparişin içeriğini yeniden sipariş edebilirsiniz
  • Siparişimde hediye olarak gelen ürünü iade edebilir miyim?
    Online alışverişinizde yararlandığınız bir kampanya kapsamında size bedava gönderilen ürünün tek başına iade işlemi yapılmamaktadır. Hediye ürünün iadesi ancak hediye ürün ana ürün ile birlikte gönderildiğinde yapılabilmektedir. İade işlemi bize gelen iki ürün (ana ürün ve hediye ürün) için yapılacak ve sadece ana ürüne ödediğiniz bedel kadar size ücret iadesi yapılacaktır.
  • İnternetten aldığım ürünü mağazaya iade edebilir miyim veya mağazada değiştirebilir miyim?
    Online mağazamızdan aldığınız ürünleri yalnızca online mağazamıza iade edebilirsiniz.Mağazalara iade yapılamamaktadır.