{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
HESABIM
Sıkça Sorulan Sorular
  • Nasıl üye olurum?
    Ana sayfanın sağ üst kısmındaki "Üye Ol" ikonuna tıkladıktan sonra gelen "A101'E ÜYE OL" formu doldurarak kolayca üye olabilirsiniz.
  • Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
    Ana sayfamızda "Üye Ol-Üye Girişi" ekranında bulunan " Şifremi Unuttum" linkine tıklayınız. Açılan yeni ekrana e-posta adresinizi yazınız. Bu işlemin ardından üyelik mail adresinize şifre değişikliği için e-posta gönderilecektir. Gelen e-postadaki "Şifremi Sıfırla" linkine tıklayarak yeni parolanızı oluşturabilirsiniz.
  • Kişisel bilgilerim güvende mi?
    Kayıtlı kişisel bilgileriniz herhangi bir şekilde 3. kişi, kurum ya da platformlarla, hiç bir amaçla paylaşılmamaktadır.
  • Üyelikten nasıl çıkabilirim?
    Üyeliğinizi iptal etmek için Hesabım-Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz.
  • Üyelik bilgilerimi nasıl güncellerim?
    Üye girişinizi yaptıktan sonra, "Hesabım-Kullanıcı Bilgilerim" adımlarını izleyerek üyelik bilgilerinize ulaşabilir ve kayıtlı bilgilerinizde değişiklik yapabilirsiniz.
  • Ürünün kargoya veriliş süresi kaç gündür?
    "Ürünlerin tahmini kargoya veriliş tarihleri, ürün tanıtım sayfasında ""Teslimat"" alanında yer almaktadır. Ürünler stoklarda varsa faturası basılıp gönderilmek üzere kargoya teslim edilir. Ürünler faturası basıldıktan sonra (iş günlerinde) 24 saat içinde kargo transfer sürecine alınmaktadır. Ürünler aynı depodan gönderilecekse, siparişin tamamı temin edildikten sonra kargoya verilmektedir. Bu süreçte ürünlerden herhangi biri stoklarda yoksa ve ürünün tedarik süresi uzun olacaksa, sizi bekletmemek adına bilginiz dahilinde ürün iptali yapılır ve kalan diğer ürünler gönderilir. Teslimat alanında belirlenen süreler (kampanya dönemleri, anneler günü vb. dönemler hariç) maksimum sürelerdir. Belirlenen süre dolmuş olmasına karşın ürünleriniz kargoya verilmemiş ise Hesabım-Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz."
  • Online mağazada nasıl sipariş verebilirim?
    Üye girişi yaptıktan sonra aşağıdaki adımları izleyerek alışveriş yapabilirsiniz. 1. Satın almak istediğiniz ürünleri, adet miktarını seçip ""Sepete Ekle"" butonu ile sepetinize ekleyiniz. 2. ""Sepeti Görüntüle"" adımı ile sepetinizdeki ürünleri kontrol edebilir, ürün sayısını arttırabilir ya da azaltabilirsiniz. 3. Sepetinize hediye çeki indirimi uygulayacaksanız, hediye çeki kodunu sepeti onaylamadan önce girmeniz gerekmektedir. 4. ""Sepeti Onayla"" butonu ile teslimat ve fatura adresi belirleme adımına geçiniz. 5. Ödeme yöntemini seçip siparişinizi oluşturabilirsiniz. Oluşturduğunuz siparişinizi "Hesabım-Siparişlerim" adımlarını izleyerek takip edebilirsiniz. "
  • Ödeme sırasında ne kadar güvendeyim?
    Sitemizden yaptığınız alışverişlerde kredi kartı bilgileriniz yalnızca sipariş işlemi gerçekleştirilirken kullanılır. Veri tabanımızda kredi kartı bilgilerinizin güvenliğini riske edecek şekilde bir bilgi kesinlikle tutulmaz. Sitemizde güvenli olarak alışveriş yapabilmeniz için dünya çapında kredi kartı güvenliği sağlayan GlobalSign SSL sertifikası kullanılmaktadır.
  • Ödeme seçenekleriniz nelerdir?
    Kredi kartınızı, banka kartınızı veya BKM Ekspres üyeliğinizi kullanarak online mağazamızdan güvenle alışveriş yapabilirsiniz. Bir siparişin ödemesi sadece bir kredi kartı veya bir banka kartı kullanımı ile yapılabilir. EFT, havale ve kapıda ödeme ile sipariş oluşturulamamaktadır.
  • Ödeme aşamasında sorun yaşıyorum.
    Aşağıdaki sebepler ödeme adımının tamamlanmasına engel olabilir. 1. Kredi/banka kartının online alışverişe kapalı olması. 2. Kredi/banka kartının limitinin yetersiz olması. 3. Yurt dışına ait bir kredi/banka kartı ile işlem denenmesi. 4. Anlık yaşanan teknik sorunlar. 5. Bankada kayıtlı cep telefonun farklı olması nedeni ile 3D sistemine giriş yapılamaması Yukarıda yer alan maddelerin alışverişinizi engellemediğini düşünüyorsanız ve işlem esnasında hata bildirimi alıyorsanız; hata bildirim ekranının görselini ve taalebinizi detaylı olarak eticaret@a101.com.tr adresine iletmeniz gerekmektedir. "
  • Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?
    Üyelik hesabınızda "Hesabım-Siparişlerim" adımlarını izleyerek siparişlerin bulunduğu sayfaya ulaşabilirsiniz. Sipariş numaralarının alt kısmında, siparişin oluşturulduğu tarih bilgisi yer almaktadır. Bilgi almak istediğiniz sipariş numaranıza tıklayarak detaylara ulaşabilirsiniz.
  • Siparişimdeki ürünleri ve miktarlarını değiştirebilir miyim?
    " Sepet- Sepete Git" butonunu tıkladıktan sonra açılan sayfada, ürün satırında artı (+), eksi (-) ve çarpı (x) işaretleri bulunmaktadır. Artı işareti ile ürün miktarını arttırabilir, eksi işareti ile azaltabilir, çarpı işareti ile ürünü tamamen sepetinizden çıkarabilirsiniz. Sipariş oluşturulduktan sonra ürün miktarları değiştirilememektedir.
  • Verdiğim bir siparişte adres / alıcı adını değişikliği yapabilir miyim?
    Sipariş kargoya verilmeden önce adres ya da alıcı değişikliği yapılamamaktadır. Siparişiniz kargoya verildikten sonra adres/alıcı değişikliği için "Hesabım-Bize Ulaşın-Online Alışveriş" adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz. PTT Kargo adres değişliği talepleri, ürün kargo transfer sürecine alındığı gün değerlendirilebilmektedir. Ürünün kargoya verildiği günü takip eden tarihlerde iletilen talepler değerlendirilememektedir.
  • Faturam gelmedi.
    Ürün faturası, faturanızın oluşturulması ile birlikte 1 iş günü içinde üyelik mail adresinize, e-posta olarak gönderilmektedir. Mail adresinizin önemsiz postalar (junk) klasörüne de kontrol etmelisiniz. Siparişinizi teslim almanıza rağmen fatura, üyelik mail adresinize gelmemiş ise Hesabım-Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz. *E-fatura mükellefi iseniz faturanız, Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından e-posta olarak gönderilmektedir. İlgili fatura üyelik mail adresiniz yerine, e-fatura portalında kayıtlı muhasebe mail adresinize gönderilmektedir.2 iş günü sonunda faturanız tarafınıza ulaşmaz ise Hesabım-Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz."
  • Faturamı kaybettim. Yenisini alabilir miyim?
    Faturalar, üyelik mail adresinize e-posta olarak gönderilmektedir. E-fatura mükellefi iseniz faturanız Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından portalda kayıtlı mail adresinize iletilmektedir. İlgili mail adreslerinizde faturalara ulaşamamanız durumunda, üyelik hesabınız üzerinden Hesabım-Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz.
  • Siparişim kaç günde elime ulaşır?
    Sipariş kargoya verildikten sonra teslimat süresi Aras Kargo için; (iş günlerinde) İstanbul içi 24-48 saat, İstanbul dışı ise 48-72 saat aralığında değişebilmektedir. Bu süre bulunduğunuz bölge, hava şartları vb. koşullara göre değişebilmektedir. Horoz Lojistik teslimat süreleri ise bulunulan bölgeye bağlı olarak 5 ile 10 iş günü arasında değişmektedir. Seg markalı ürünler, sipariş verildikten sonra 7 iş günü içinde kargoya verilmektedir. Ürün teslimatı için yetkili servis tarafından alınacak randevu ile yapılacaktır. PTT Kargo ile transfer sürecine alınan ürünler in teslimatı, bulunulan bölgeye bağlı olarak 3 ile 7 iş günü içinde yapılabilmektedir.
  • Kargoya verilen siparişimi nasıl takip edebilirim?
    Siparişiniz tarafımızdan kargo firmasına teslim edildikten sonra, SMS ve e-posta yoluyla size kargo takip bilgileriniz iletilir. Bu bilgilendirme size ulaşmadı ise HESABIM bölümündeki “SİPARİŞLERİM” sayfanızdan kargo bilgilerinize ulaşabilirsiniz.
  • Kargo elemanı, teslimat adresinde beni bulamaz ise, ne olur?
    Alıcının adreste bulunmaması durumunda, gelen kargoya ait bilgilerin yer bulunduğu ve kargosunu 3 gün içinde şubeden alabileceğini belirten “Adresten Teslim İhbar Notu'” bırakılır. 3 gün içinde alıcı ya da alıcının teslim edilmesini istediği yetkili kişi tarafından teslim alınmayan kargolar geri iade edilmektedir. PTT Kargo görevlisi adresinizde sizi bulamaz ise ihbar notu bırakır. İhbar notunun iletildiği tarihten itibaren 7 iş günü içinde , ürünü PTT Kargo şubesine giderek teslim alabilirsiniz. PTT Kargo ikinci kez dağıtıma çıkmayacağı için, bu süre zarfında teslim almadığınız ürünler firmamıza geri gönderilecektir.
  • Hasarlı ürün gönderilmiş. Ne yapmalıyım?
    Teslimat esnasında gönderinizin paketini/ambalajını kontrol etmelisiniz. Kargo kolisinde ya da ambalajında sorun varsa, ürünü teslim almadan iade süreci başlatabilirsiniz. Kurulum gerektirmeyen ürünlerde, dış ambalajda sorun yoksa teslimat tutanağını imzalayarak ürünü teslim alınız. Kargo görevlisinin yanında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Siparişteki ürünlerden herhangi birinde hasar ya da deformasyon varsa, işlem yapabilmemiz için mutlaka kargo hasar/durum tespit tutanağı olması gerekmektedir. Kurulum gerektiren ürünlerde, dış ambalajda sorun yoksa ürünü teslim alınız ve kurulum için servisle irtibata geçiniz. Ürünün mutlaka servis tarafından açılması ve kontrol edilmesi gerekmektedir. Üründe herhangi bir hasar ya da arıza olması durumunda servis raporu ile birlikte işlem yapılabilecektir. Ürünün dış ambalajında sorun varsa ürünü teslim almayabilir ya da kargo durum tespit tutanağı ile teslim alabilirsiniz. Ürünle ilgili tutanak ya da servis raporunuz varsa; iade formunu doldurarak ürünü ve raporu/tutanağı firmamıza gönderebilirsiniz. Ürün gönderimini, ürünü teslim aldığınız kargo firması ile yapmalısınız. Ürün Horoz lojistik ile teslim edilmiş ise, iade ürün alımı için Hesabım-Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını takip ederek talebinizi iletebilirsiniz. Hasarlı ürünlerde firmamızca işlem yapılabilmesi için tutanak tutulmuş ya da servis raporu hazırlanmış olması gerekmektedir. Bu işlemlerin tamamlanması müşterilerimizin sorumluluğundadır.
  • Siparişim eksik geldi. Ne yapmalıyım?
    Siparişleriniz tam olarak paketlenip kargoya teslim edilmektedir. Siparişiniz size teslim edildiğinde mutlaka kargo görevlisinin yanında kargonuzu kontrol etmeli, siparişinizde herhangi bir sorun varsa tutanak tutturmalısınız. Tutanağınız varsa; tutanağınızı, konuyu detaylı yazarak sipariş numaranız ile birlikte "eticaret@a101.com.tr" adresine mail olarak iletmeniz gerekmektedir.
  • Siparişimi iptal etmek istiyorum. Ne yapabilirim?
    Üyelik hesabınız üzerinden ürün iptali yapılamamaktadır. İptal talebinizi ürünün faturası basılmamış ise; üyelik hesabınız üzerinden " Hesabım-Siparişlerim-Aksiyon Seçin-Sipariş İptal/İade-Gönder" adımlarını izleyerek iletebilirsiniz. Faturası basılan ürünlerin iptali gerçekleştirilememektedir. Faturası basılan ürünler kargo firmasına teslim edildiğinden dolayı, ürününüzü kargodan teslim almayarak iade işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Katılım gösterilen kampanya varsa; iptal sonrası kalan tutar kampanya katılım limitini karşılamıyor ise iptal işlemi yapılamaz.
  • İade koşulları nelerdir?
    Ürün iade işlemlerinin tamamlanabilmesi için aşağıdaki koşulları karşılaması gerekmektedir. Ürününüz bu koşulları sağlıyor ise, ürünü teslim aldığınız kargo ile iade süreci başlatabilirsiniz. 1. Ürün teslim alındıktan sonraki 14 gün içinde cayma talebi iletilmiş olmalıdır. 2. İade edilecek ürün kullanılmamış, ürünün orijinal ambalajına zarar verilmemiş olmalıdır. 3. Ürün, iade talep formu doldurularak gönderilmelidir. İade talep formuna talep açık bir şekilde yazılmalıdır. 4. Ürünle birlikte alınan hediye ya da kampanyalı ürün varsa, ilgili ürünler de gönderilmelidir. 5. Kurumsal olarak ürün satın alınmış ise, ürün iade faturası ile birlikte gönderilmelidir. 6. Arızalı olan elektronik ürünlerin iadesi servis raporu ile sağlanabilmektedir. 7. Hasarlı ürün iadelerinde kargo hasar tespit tutanağı ya da servis raporu olmalıdır. 8. Sıvı veya gıda ürünleri kusurlu olmadığı sürece iade edilememektedir. 9. Ürünlerin depo adresimize gönderilmesi gerekmektedir. Mağaza ya da farklı bir depomuza teslim edilen ürünlerle ilgili işlem yapılamamaktadır.
  • Kargo kutum boş çıktı. Ne yapabilirim?
    Siparişleriniz tam olarak paketlenip kargoya teslim edilmektedir. Siparişiniz size teslim edildiğinde mutlaka kargo görevlisinin yanında kargonuzu kontrol etmeli, siparişinizde herhangi bir sorun varsa tutanak tutturmalısınız. Tutanağınız varsa; tutanağınızı, konuyu detaylı yazarak sipariş numaranız ile birlikte "eticaret@a101.com.tr" adresine mail olarak iletmeniz gerekmektedir.
  • Siparişimi iptal - iade ettim. Kargo ücretimi geri alabilecek miyim?
    Siparişinizde yer alan tüm ürünlerin iadesi ya da iptali yapıldıysa kargo bedeli ödemesi yapılacaktır.
  • İade ettiğim ürünün durumunu nasıl öğrenebilirim?
    İade olarak gönderdiğiniz ürün firmamıza ulaştıktan sonra 7 iş günü içinde işlemleri tamamlanmaktadır. Bu süre dolmuş ancak işlemleriniz tamamlanmamış ise Hesabım-Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz. İade talebinizi iletirken, kargo gönderimi sırasında size verilen kargo takip numarasını belirtmeyi unutmayınız. • Hafta sonları (Cumartesi ve Pazar) ve resmi tatil günleri iş günü olarak sayılmamaktadır. • Ürün iade işlemlerinin tamamlanması için, gönderinizin firmamıza teslim edilmesi gerekmektedir. Ürün iadenizi Lojistik Merkezi’mize gönderdiğinizden emin olmalısınız. Adresimiz: Lojistik Merkez Adresimiz: Anadolu Mahallesi Kanuni Caddesi No:18 34956 Tuzla/İstanbul
  • Sipariş ettiğim ürün yerine farklı bir ürün geldi. Ne yapabilirim?
    Ürün paketleme ya da kargo gönderisi etiketleme sırasında yaşanan bir sorundan dolayı farklı ürün gönderilmiş olabilmektedir. Sipariş verdiğiniz ürünün dışında size farklı bir ürün geldi ise, ürünle birlikte gönderilen iade talep formunu doldurmalısınız. İade talep formuna talebinizi açık ve detaylı olarak yazmalısınız. Ürününüzü ve iade formunuzu Aras Kargo-PTT Kargo ile karşı ödemeli olarak firmamıza gönderebilirsiniz. Ürün bize ulaştıktan sonra 7 iş günü içinde işlemleriniz tamamlanacaktır. Ürününüzü Horoz Lojistik ile teslim alınan ya da Seg marka ürünlerle ilgili, formu doldurduktan sonra ürünün lojistik firması tarafından alınması için Hesabım-Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletmelisiniz.
  • İade talebim neden reddedildi/ İade ettiğim ürün neden geri geldi?
    Tüketici Kanunu gereğince iade şartlarına uygun olmayan iade gönderimleriniz kabul edilmemektedir. Bu durumdaki ürünler size geri gönderilmektedir.
  • Para iadem ne zaman yapılır?
    Ürün iade ya da iptal işlemi onaylandıktan sonrasında ücret iadesi, alışveriş esnasında kullandığınız banka-kredi kartına yapılmaktadır. Ücretin hesabınıza yansıması; kredi kartları için 4, banka kartları için ise 8 iş günüdür. Bu süreler bankanıza göre değişkenlik gösterebilmektedir.
  • Kredi kartıma iadem neden taksit ile yapılıyor?
    Sipariş iptali ya da iadesi sonrasında ücret ödemesi , bankanıza tek seferde yapılmaktadır. Siparişinizi taksitli olarak oluşturduysanız bankanız, firmamızdan yapılan iade ücreti size taksitlendirerek yapabilmektedir. Bu konuyla ilgili bankanız ile irtibata geçerek detaylı bilgi alabilirsiniz.
  • İptal ettiğim bir siparişi yeniden aktif hale getirebilir miyim?
    İptal edilen bir sipariş, ödemenin alışveriş yapılan karta iade edilmesi ve ürün stok durumlarının değişebilmesi nedeni ile yeniden aktif edilememektedir.
  • Ürün bozuk çıktı. Ne yapmalıyım?
    Kurulumu servis tarafından yapılacak ürün ya da elektronik bir ürün arızalı ise servis raporu gerekmektedir. Ürünle ilgili servis raporunuz varsa; iade formunu doldurarak ürünü ve raporu firmamıza gönderebilirsiniz. Ürün gönderimini, ürünü teslim aldığınız kargo ile yapmalısınız. Ürün Horoz lojistik ile teslim edilmiş ise ya da Seg markaysa, iade ürün alımı için Hesabım-Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını takip ederek talebinizi iletebilirsiniz. Diğer ürünler için ise ürünle birlikte gönderilen iade talep formunu doldurmalısınız. İade talep formuna talebinizi açık ve detaylı olarak yazmalısınız. Ürününüzü ve iade formunuzu karşı ödemeli olarak firmamıza gönderebilirsiniz. Ürün bize ulaştıktan sonra 7 iş günü içinde işlemleriniz tamamlanacaktır. 14 günlük cayma süresi dışında olan arızalı ürünlerin tamamı için servis raporu gerekmektedir. "
  • İnternetten aldığım ürünü mağazaya iade edebilir miyim veya mağazada değiştirebilir miyim?
    Online mağazamızdan satın alınan ürün iade ya da değişim işlemleri fiziki mağazalarımızdan yapılamamaktadır.
  • Ürünün aparatları eksik gönderilmiş. Ne yapabilirim?
    Teslim aldığınız bir ürünün aparatı eksik ise Hesabım-Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz.
  • Telefonuma klonlandı-kayıt dışı mesajı geldi. Ne yapmalıyım?
    Cep telefonunuza kayıt dışı ya da klonlu olduğuna dair SMS geldi ise, öncelikle SMS'deki imei numarası ile cep telefonunuzun imei numarasını karşılaştırmanız gerekmektedir. Cep telefonunuzun imei numarasına *#06# tuşlaması ile ulaşabilirsiniz. Mesajdaki imei numarası ile telefonunuzun imei numarası farklıysa, bilgilendirme daha önce kullandığınız bir telefona ait olabilir. Kullandığınız cihaz ile ilgili bir durumun söz konusu olmadığı anlamına gelmektedir. Cihaz ile mesajdaki imei numaraları eşleşiyor ise https://www.turkiye.gov.tr/imei-sorgulama adresinden sorgulama yapınız. Sorgulama sonrası klonlu ya da kayıt dışı bilgisine ulaştıysanız Hesabım-Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz.
  • Kargo firması iade edeceğim ürünü almaya gelmiyor.
    Adresten iade gönderi talebinde bulunmak için, gönderiniz olduğunu en geç saat 16:30' a kadar Aras Kargo şubelerine haber verebilir ya da haftaiçi saat 15:30, cumartesi günleri saat 12:00 'a kadar 444 25 52 numaralı Çağrı Merkezini arayarak bildirebilirsiniz.İade gönderi alımları günlük olarak sağlandığından dolayı talebin iletilmesinden itibaren 2 iş günü içinde ürün alımı sağlanmaktadır. Bu süre dolmuş olmasına rağmen kargo firması iade ürünü almaya gelmediyse, ürünü Horoz Lojistik ile geri gönderecekseniz ya da Seg marka ürün aldıysanız Hesabım-Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz. PTT Kargo adresten iade ürün alım işlemini ücretli yapmaktadır. Hizmet bedelini ödeyerek ürünün adresinizden teslim alınmasını isterseniz, 444 17 88 numarasından çağrı merkezi ile görüşebilirsiniz.
  • Ürünümü hangi kargo ile iade edeceğim?
    Ürün iadeleri, ürünlerin teslim edildiği kargo firması ile yapılmaktadır.
  • 14 günlük iade sürem doldu, ürünümü iade edebilir miyim?
    Mesafeli satış sözleşmesine göre; ürün teslim alındıktan sonraki 14 gün içinde cayma hakkı kullanılabilmektedir. 14 günlük cayma hakkı süresini aşan durumlarda işlem yapılamamaktadır.
  • İade gönderdiğim ürün teslim alınmadı geri geldi. Ne yapmalıyım?
    Ürün iade gönderimleri, ürünü teslim aldığınız kargo ile karşı ödemeli olarak firmamıza yapılmaktadır. Ürünü belirtilen şekilde göndermiş olmanıza rağmen, ürün tekrar size geldi ise Hesabım-Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz. Talebinizi iletirken, kargo gönderimi sırasında size verilen kargo takip numarasını belirtmeyi unutmayınız.
  • Ürünümü nasıl iade edebilirim?
    Ürününüz iade koşullarını karşılıyor ise, ürünle birlikte gönderilen iade talep formunu doldurmalısınız. İade talep formuna talebinizi açık ve detaylı olarak yazmalısınız. Ürününüzü ve iade formunuzu Aras Kargo - PTT Kargo ile karşı ödemeli olarak firmamıza gönderebilirsiniz. Ürün bize ulaştıktan sonra 7 iş günü içinde işlemleriniz tamamlanacaktır. (Siparişinizi teslim eden kargo firması ile iade ürün gönderimi yapılmalıdır.) Ürününüzü Horoz Lojistik ile teslim aldıysanız ya da ürün Seg markaysa, formu doldurduktan sonra ürünün lojistik firması tarafından alınması için Hesabım-Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletmelisiniz. *İade işlemlerinin tamamlanması için üyelik hesabınızdan da "Hesabım-Siparişlerim-Sipariş Detayı" alanından aksiyon seçerek talebinizi iletmelisiniz. **Firma adresimiz: Anadolu Mah. Kanuni Cad. N0:18/B Tuzla/İstanbul
  • Garanti belgesi teslim edilmedi. Ne yapabilirim?
    Ürünün faturasını garanti belgesi olarak kullanabilirsiniz. Servis sağlayıcınızın ürün faturasını garanti belgesi olarak kullanma prosedürü yoksa Hesabım-Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz.
  • Kredi kartımdan çekim yapılmış ancak siparişim görünmüyor. Ne yapabilirim?
    Kredi kartınızdan çekim yapılmış ancak siparişiniz görülmüyor ise, işlem dekontunu, detayları da yazarak eticaret@a101.com.tr adresine mail olarak göndermeniz gerekmektedir. Dekontun ve işlem detaylarının incelenmesinden sonra süreciniz sonuçlandırılacaktır.
  • Sepetime neden yeni ürün ekleyemiyorum?
    Sepetinize eklemek istediğiniz ürün stoklarda bitmiş ya da sipariş bazlı belirli limitlerle sepete eklenen ürünler olabilir. Bu nedenle siparişinize ilgili ürünü ekleyemeyebilirsiniz. Ürün stoklara geldiğinde ya da yeni bir sipariş oluşturduğunuzda tekrar aynı ürünü sepetinize ekleyebilirsiniz.
  • Sipariş ettiğim ürün stokta kalmamış, ne yapmalıyım?
    Sipariş ettiğiniz ürün stoklarda kalmamış ise diğer ürünlerinizin size teslim edilebilmesi için, ilgili ürünün iptali yapılacaktır. İptal sonrasında diğer ürünleriniz size gönderilecektir. Ürünü tekrar satın almak isterseniz stok alarmı uygulamasından faydalanabilirsiniz. İlgili ürünün tanıtım sayfasında " Stok gelince haber ver" butonuna tıklayınız. Ürün stoklara girdiğinde üyelik mail adresinize bilgilendirme e-postası gönderilecektir.
  • Sipariş numaramı nasıl öğrenebilirim?
    Üyelik hesabınızda "Hesabım-Siparişlerim" adımlarını izleyerek siparişlerin bulunduğu sayfaya ulaşabilirsiniz. Sipariş numaralarının alt kısmında, siparişin oluşturulduğu tarih bilgisi yer almaktadır. Bu bilgilere göre istediğiniz siparişinizi kontrol edebilirsiniz.
  • Siparişimdeki ürünü nasıl değiştirebilirim?
    Sipariş oluşturulduktan sonra ürün değişikliği yapılamamaktadır. Ürünün faturası basılmamış ise iptal talebinizi iletebilirsiniz. İptal sonrası yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz. Hesabım-Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek iptal talebinizi iletebilirsiniz.
  • Neden mağazadan teslimat yok?
    Mağaza ve online mağaza stoklarının, sipariş yönetim sistemlerinin, dağıtım ağının, çalışma gün ve sürelerinin farklı olması nedeni ile şu an online alışveriş teslimatları mağazalarımız aracılığıyla yapılamamaktadır.
  • Ürünün KDV dahil net fiyatı nedir?
    Sitemizde ürün tanıtım sayfasında gösterilen fiyatlar, KDV dahil fiyatlardır.
  • Yurt dışına nasıl sipariş veririm?
    Yurt dışına sipariş hizmetimiz şu an bulunmamaktadır.
  • Mağaza stoklarını sizden öğrenebilir miyiz?
    Mağazada satışa sunulan ürünlerin stok bilgileri, online alışveriş sistemine dahil değildir.
  • Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
    Online alışveriş yapabilmeniz için üyelik gerçekleştirmeniz gerekmektedir.
  • Sipariş için alt limit tutarı var mı?
    Sipariş oluşturmak için alt limit tutarı bulunmamaktadır. Dilediğiniz tutarda alışveriş yapabilirsiniz.
  • Gıda ürünlerinin saklama koşulları nedir?
    Gıda ürünleri ısı, ışık, temizlik gibi unsurlara dikkat edilerek steril koşullarda stoklanmakta ve gönderilmektedir. Bu ürünler deterjan, kolonya vb. gibi kimsayal içeriği olan ürünlerle aynı alanda saklanmamaktadır.
  • Sepetime uygulanan indirimi nasıl görebilirim?
    Sepetinize girip "Özet" kısmını kontrol ediniz. Özet alanında imleci "İndirimler" alanının üstüne getirdiğinizde, sepetinize uygulanan indirim tutarını görebilirsiniz.
  • Bilgim olmadan siparişim iptal edilmiş. Neden?
    Ürünlerin geçici olarak tedarik edilememesi, toplu ürün alımları ya da kampanya şartlarındaki ihlal nedeni ile sipariş iptal işlemi gerçekleştirilebilmektedir. Siparişler müşterilerimize mail ya da telefon yolu ile bilgi verildikten sonra iptal edilmektedir.
  • Siparişimin iptal edildiğini nasıl anlarım?
    Sipariş ya da ürün iptal edildiğinde alışveriş yaptığınız kartınıza ücret iadesi yapılmaktadır. Diğer yandan Hesabım-Siparişlerim sekmelerinden sonra siparişinizi kontrol edildiğinde "İptal Edildi" ifadesi ile ürün statüsü gösterilmektedir.
  • Üyeliğim bilgim dışında iptal edilmiş. Ne yapmalıyım?
    Üyelikleriniz firmamızca iptal edilmemektedir. Üyeliğiniz bilginiz dışında iptal edildi ise 0850 808 2 101 numaralı çağrı merkezimizi arayarak talebinizi iletebilirsiniz.
  • Siparişimdeki ürünleri farklı adreslere gönderebilir miyim?
    Teslimat adresleri sipariş bazlı oluşturulmakta ve kargoya teslim edilmektedir. Bu nedenle, bir siparişte yer alan ürünlerin farklı adreslere teslimatı yapılamamaktadır. Farklı adreslere göndermek istenilen ürünler için ayrı siparişler oluşturulmalıdır.
  • Farklı siparişlerim tek kargo gönderisi ile gelir mi?
    Teslimat adresleri sipariş bazlı oluşturulmakta ve kargoya teslim edilmektedir. Ayrıca ürünlerin tedarik tarihlerinin ve teslimat firmalarının değişkenlik gösterebilmesi nedeni ile farklı siparişler aynı anda tek paket olarak gönderilememektedir.
  • Kargo şirketi bulunduğum adrese kargo dağıtımı yapıyor mu?
    Aras Kargo Türkiye'nin bir çok noktasına teslimat yapmaktadır. Bununla birlikte toplumsal olaylar, hava koşulları ya da askeri bölgeler gibi durum ve koşullarda teslimat adrese yapılamayabilir. Bu tarz durumlarda ürünler şubede bekletilir ve sizlere ürünü şubeden teslim almanız için bilgi verilebilir. Detaylı bilgi almak için https://www.araskargo.com.tr/tr/contact_aras_subeler.aspx adresini kontrol edebilir ya da 444 25 52 numaralı Çağrı Merkezi'ni arayabilirsiniz. PTT Kargo Türkiye'nin tüm noktalarına ürün teslimatı yapmaktadır.
  • Kargo takip numarasını nasıl alabilirim?
    Üyelik hesabınız üzerinden "Hesabım-Siparişlerim-Sipariş Numarası" adımlarını izleyerek kargo takip numaranızı görebilirsiniz. Bu alanda "Kargo Takip" butonuna tıkladığınızda takip sayfasına yönlendirme sağlayacaktır.
  • Kargomu şubeden teslim alabilir miyim?
    Kargo teslimatları, sipariş esnasında oluşturulan teslimat adreslerine yapılmaktadır. Sipariş güvenliği nedeni ile şubeden teslimat hizmetimiz bulunmamaktadır. Siparişinizi kargodan teslim almak isterseniz kargo şubesi ile iletişime geçebilirsiniz.
  • Ürünün teslim edileceği tarihi seçebilir miyim?
    Ürün teslimat süreleri, teslimat adresinin mesafesine ve bağlı bulunduğu bölgeye göre değişkenlik göstermekle birlikte, teslimat süreleri kargo firmasınca belirlenmektedir. Teslimat süresi ile ilgili talebinizi dilerseniz ürün teslimatını yapacak şubenize iletebilirsiniz.
  • Teslimat yanlış adrese yapılmış. Ne yapabilirim?
    Siparişiniz, alışveriş sırasında oluşturduğunuz adres dışında farklı bir yere ve kişiye teslim edilmiş ise Hesabım-Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz.
  • Teslimat esnasında nelere dikkat etmeliyim?
    "Teslimat esnasında kolinizin paketini/ambalajını kontrol etmelisiniz. Kargo kolisinde ya da ambalajında sorun varsa, ürünü teslim almadan iade süreci başlatabilirsiniz. Kurulum gerektirmeyen ürünlerde, dış ambalajda sorun yoksa teslimat tutanağını imzalayarak ürünü teslim alınız. Kargo görevlisinin yanında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Siparişte hasar, eksiklik, deformasyon olması ya da kolinin boş çıkması durumunda işlem yapabilmemiz için mutlaka kargo hasar/durum tespit tutanağı olması gerekmektedir. Kurulum gerektiren ürünlerde, dış ambalajda sorun yoksa ürünü teslim alınız ve kurulum için servisle irtibata geçiniz. Ürünün mutlaka servis tarafından açılması ve kontrol edilmesi gerekmektedir. Üründe herhangi bir hasar ya da arıza olması durumunda servis raporu ile birlikte işlem yapılabilecektir. Ürünün dış ambalajında sorun varsa ürünü teslim almayabilir ya da kargo durum tespit tutanağı ile teslim alabilirsiniz. Bu işlemlerin tamamlanması müşterilerimizin sorumluluğundadır. "
  • Teslimatımı yapacak kargo şirketini değiştirmek istiyorum
    Ürünler boyut ve ağırlıklarına göre Aras Kargo, PTT Kargo ya da Horoz Lojistik ile teslimata çıkarılmaktadır. Siparişinizi oluşturmadan önce ödeme sayfasında, ürünü teslim almak istediğiniz kargoyu seçebilirsiniz. Kargo firması tercih işlemi şu an için yalnızca Aras Kargo ile PTT Kargo sınırlıdır. Sipariş oluşturulduktan sonra kargo firması değişikliği yapılamamaktadır.
  • Kata teslimat var mı?
    Kargonuz, 0-30 kg/desi aralığında ve tek parça ise kargonuzun kata teslimatı yapılır. Tek parçada ağırlığı 31kg - 100 kg arasında veya (ağırlığı 100 kg altında olmak kaydıyla) hacmi 31 desi– 300 desi olan ve en uzun kenarı 270 cm’ye kadar olan kargoların teslimatı bina kapısından yapılır, kata çıkarılmaz.
  • Kargo bedeli ne kadar?
    Kargo bedava kampanyasından yararlanmadıysanız sipariş için ödenecek kargo bedeli 6,90 TL olarak belirlenmiştir.
  • Neden mağazadan teslimat yok?
    Mağaza ve online mağaza stoklarının, sipariş yönetim sistemlerinin, dağıtım ağının, çalışma gün ve sürelerinin farklı olması nedeni ile şu an online alışveriş teslimatları mağazalarımız aracılığıyla yapılamamaktadır.
  • Fatura bilgilerinde değişiklik yapabilir miyim?
    Sipariş oluşturulduktan sonra fatura bilgilerinde değişiklik yapılamamaktadır. Ürününüzün faturası sisteme yansımamış (üyelik mail adresinize gönderilmemiş) ise sipariş iptal talebinde bulunabilirsiniz. Ürün faturası sisteme yansımış (üyelik mail adresinize gönderilmiş) ise iade talebininizi iletebilirsiniz. İade ya da iptal taleplerinizi ilettikten sonra dilerseniz fatura bilgilerinizi güncelleyerek yeni sipariş verebilirsiniz.
  • Fatura teslimat adresimi değiştirebilir miyim?
    Sipariş oluşturulduktan sonra fatura teslimat adresi bilgilerinde değişiklik yapılamamaktadır. Ürün faturası, sipariş sonrasında üyelik mail adresinize gönderilecektir. Faturanız oluşturulduktan sonra bilgi vermeniz durumunda, farklı bir mail adresine fatura gönderimi yapılabilmektedir. Fiziki olarak fatura gönderimi yapılamamaktadır.
  • Faturam yanlış geldi. Ne yapmalıyım?
    Sipariş verirken fatura bölümüne girdiğiniz bilgilerin dışında, farklı bir fatura tarafınıza gönderilmiş ise Üyelik hesabınız üzerinden Hesabım-Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz. Talebiz incelenerek size bilgi verilecektir. Fatura bilgileri tarafınızca yanlış girilmiş ise düzenleme yapılamamaktadır.
  • Ürünle birlikte gelen faturada fiyat bilgisi yazmıyor.
    Ürünler firmamızdan sevk irsaliyesi ile birlikte gönderilmektedir. Sevk irsaliyelerinde fiyat bilgileri yer almamaktadır. Ürün faturası fiziki olarak gönderilmemekle birlikte üyelik mail adresinize e-posta olarak iletilmektedir. E-fatura mükellefi iseniz faturanız, ürün teslimatını takip eden 7 iş günü içinde Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından portal mail adresinize gönderilecektir.
  • Aldığım ürünü taksitlendirebilir miyim?
    Sipariş oluşturulduktan sonra alışveriş için taksitlendirme yapılamamaktadır. Siparişiniz iptal edilmeye uygun statüdeyse iptal talebinde bulunabilir ve sipariş iptali sonrasında taksitlendirme yaparak yeni bir alışveriş yapabilirsiniz.
  • Fazla/eksik taksit yapıldı. Ne yapabilirim?
    Alışveriş esnasında siparişiniz taksitlendirmeye uygunsa, sizin seçtiğiniz sayıda taksitlendirme yapılmaktadır. Siparişinize eksik ya da fazla taksit yaptıysanız, alışveriş sonrasında firmamızca ödeme biçimine müdahale edilememektedir. Bu aşamadan sonra dilerseniz sipariş iptal talebinizi iletebilir, iptalin tamamlanmasından sonra yeniden sipariş oluşturabilirsiniz.
  • Kredi kartı puanı ile nasıl ödeme yapabilirim?
    Online alışveriş sistemimizde kredi kartı puanı ile sipariş oluşturulamamaktadır. Kredi kartı, debit kart, Garanti Pay, BKM Ekspres aracılığı ile alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.
  • Kredi kartımdan çift çekim yapılmış. Ne yapabilirim?
    Kredi kartınızdan oluşturduğunuz sipariş tutarı kadar iki ya da daha fazla çekim yapılmış ise, işlem dekontunu ve talebinizi yazarak eticaret@a101.com.tr adresine mail olarak göndermeniz gerekmektedir. Dekontun ve işlem detaylarının incelenmesinden sonra süreciniz sonuçlandırılacaktır.
  • Kredi kartımdan çekim yapılmış ancak siparişim görülmüyor. Ne yapmalıyım?
    Kredi kartınızdan çekim yapılmış ancak siparişiniz görülmüyor ise, işlem dekontunu ve talebinizi yazarak eticaret@a101.com.tr adresine mail olarak göndermeniz gerekmektedir. Dekontun ve işlem detaylarının incelenmesinden sonra süreciniz sonuçlandırılacaktır.
  • Birden fazla ödeme seçeneğini birleştirebilir miyim?
    Online alışverişlerinizi yalnızca tek bir kart üzerinden tamamlayabilirsiniz. Hediye çeki kullanımı hariç bir alışveriş için birden fazla ödeme seçeneği bulunmamaktadır.
  • Hangi kartlara taksit yapılır?
    Online alışverişlerinizde Garanti Bonus, İş Bankası Maksimum ve Yapı Kredi World kredi kartlarına taksit imkanından yararlanabilirsiniz.
  • Neden taksitli alışveriş yapamıyorum?
    Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurulu'nun (BDDK) taksitlendirmeyi düzenleyen yönetmeliğine göre siparişinizde gıda, kozmetik ve ofis malzemeleri varsa taksitlendirme yapılamamaktadır. Ayrıca taksitli alışveriş yapabilmeniz için sepet tutarının minimum 100 TL olması gereklidir.
  • Kapıda ödeme var mı?
    Online alışveriş sistemimizde kapıda ödeme yöntemiyle sipariş verilememektedir.
  • 3D Secure sistemi var mı?
    Online sitemiz üzerindeki tüm siparişler 3D Güvenlik Sistemiyle verilmektedir.
  • İki kampanyadan aynı anda yararlanabilir miyim?
    Kargo bedava ve bankanızın firmamızdan bağımsız düzenlediği kampanyalar hariç, aynı anda iki kampanyadan yararlanılamaz. Örneğin Çok Al Az Öde kampanyasından yararlandıysanız, ilgili sipariş için hediye çeki kampanyasından yararlanamayabilirsiniz. Deyaylı bilgi için "" Kampanyadan nasıl yararlanabilirim"" bölümünü inceleyebilirsiniz.
  • Kampanya neden aniden değişti/bitti?
    Kampanyalar belirlenen süreler dahilinde yapılamaktadır. Bu sürelerin sona ermesi ya da bu süre içinde kampanyaya dahil olan ürünlerin tükenmesi durumunda kampanya koşulları değiştirilebilir ya da kampanya sonlandırılabilir. A101 kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutmaktadır.
  • Kampanyalardan nasıl yararlanabilirim?
    Sitemizde online olarak müşteri ve sipariş bazlı çeşitli kampanyalar düzenlenmektedir. Bunlar hediye çeki, Çok Al Az Öde, indirim, kargo bedava, sepette indirim ve kategori bazlı kampanyalardır. Müşteri bazlı kampanyalar, ilgili kampanya döneminde müşterinin bir kez yararlanabileceği kampanyalardır. Sipariş bazlı kampanyalar ise, müşterinin farklı siparişler oluşturarak birden çok kez katılabileceği kampanyalardır. Hediye çeki kampanyaları belirli tarihler aralığında düzenlenir. Kampanyaya katılım için önceden belirlenen alt limiti tutarı kadar sipariş oluşturulması gerekmektedir. Sepette daha önceden kazanılan hediye çeki kullanımı varsa; sepet tutarından hediye çeki indirimi düşüldükten sonra kalan tutarın, kampanya alt limitini karşılaması gerekir. ( Karttan çekilen tutarın, en az kampanya alt limiti kadar olması gerekir.) Müşteri bazlı hediye çeki kampanyası düzenlenmiş ise, kampanya süresince bir kez yararlanabilirsiniz. Sipariş bazlı bir kampanya ise, yeni sipariş oluşturdukça oluşturduğunuz sipariş sayısınca hediye çeki kazanabilirsiniz. (Oluşturulan her siparişin kampanya katılım koşulunu karşılaması gerekir.) “Çok Al Az Öde” kampanyası ise belirli ürün gruplarında, çoklu alımlarda yapılan indirim kampanyasıdır. Örneğin bedeli 1 TL olan üründen 4 adet alındığında 3 TL ödeneceğine dair kampanya düzenlenmiş olabilir. Bu durumda belirlenen miktarda ürün alındığında “Çok Al Az Öde” kampanyasından yararlanmış olacaksınız. Bu kampanya da diğer kampanyalar gibi müşteri bazlı ya da sipariş bazlı düzenlenebilmektedir. “Çok Al Az Öde” kampanyası hediye çeki kampanyası ile birleştirilemez. Sepetinizde Çok Al Az Öde kampanyasına dahil ürün varsa, ilgili alışveriş için hediye çeki kampanyasından yararlanamazsınız. İndirim kampanyaları ise belli aralıklarla, belirlenen ürünlerde uygulanan yüzdelik ya da limitli indirimlerdir. (A marka televizyonun %10 indirimli ya da 200 TL indirimli satılması gibi düzenlenen kampanyalar buna örnektir.) İndirim kampanyaları da müşteri ya da sipariş bazlı düzenlenebilmektedir. Bu kampanya türü hediye çeki kampanyaları ile, aksi belirtilmemiş ise, birleştirilebilmektedir. Kargo bedava kampanyaları, toplam fiyatı belli bir tutarın üstünde ürünlerin sepete eklenmesi sonucu, kargo bedelinin silinmesine yönelik uygulamalardır. Kargo bedava kampanyasından yararlanabilmek için de, indirimsiz net tutarın kampanya limitini karşılaması gerekir. Bu kampanya türü diğer kampanyalarla birleştirilebilmektedir. Sepette indirim kampanyası, ürün tanıtım sayfasında gördüğünüz fiyatın, ürünün sepete eklenmesinden sonra indirime dahil olmasına yönelik uygulamadır. Kampanya fiyatının görülebilmesi için ürünün sepete eklenmesi gerekmektedir. Kategori bazlı kampanyalar ise, belli ürün gruplarında düzenlenen kampanyalardır. Beyaz eşya siparişlerinde %5 indirim, cep telefonu alana şarj cihazı 30 TL indirimli gibi kampanyalar bu türe örnektir. Müşteri bazlı ya da sipariş bazlı düzenlenebilen bu kampanyalar, aksi belirtilmemiş ise diğer kampanyalarla birleştirilebilir. Kampanyaya katılım göstermeden önce kampanya koşullarını incelemeyi unutmayınız. Kampanya koşulları sitemizde ana sayfada ya da ürün tanıtım sayfasında yer alabilmekle birlikte, kampanya bilgilendirme tercihinde bulunduysanız SMS ve e-posta olarak da size iletilebilmektedir. Kampanya kapsamında sipariş oluşturduktan sonra sipariş iptali ya da iadesi yapmanız durumunda, kampanyadan yararlanma hakkınız iptal edilebilmektedir.
  • Sipariş verdikten sonra ürünün fiyatı düşmüş. Ne yapabilirim?
    Ürün kampanyaları belirli aralıklarla düzenlenmektedir. Ayrıca fiyatlandırmalar piyasa koşullarına göre güncellenmektedir. Bu nedenle, ürün fiyatları kampanya ya da piyasa koşullarına göre düşebilir ya da yükselebilir. Sipariş sonrası meydana gelen değişiklikler, mevcut siparişlere yansıtılmamaktadır.
  • Üründe fiyat hatası var
    A101 Online Market üzerinden satışa sunulan ürünlerin fiyatları, piyasa fiyatlarına göre daha düşük olabilmektedir. Ürün fiyatındaki değişikliğin, belirtilen sebebin dışında olduğunu düşünüyorsanız Hesabım-Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz.
  • Ürünün kargosu bedava olmasına rağmen, siparişime neden kargo bedeli yansıtılıyor?
    Kargo bedava kampanyasından yararlanabilmek için; sepetteki ürün tutarlarının, kargo bedeli hariç, önceden belirtilen limitleri karşılaması gerekmektedir. Sepette hediye çeki ya da indirim kuponu kullanılması durumunda, indirimsiz tutar kargo bedava kampanyası için dikkate alınacaktır. Şartların karşılanmasına rağmen kargo bedava kampanyasından yararlanamıyorsanız, Hesabım-Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz.
  • Hediye çekim tanımlanmadı.
    Hediye çeklerinin tanımlanması için aşağıda belirtilen koşulların karşılanması gerekmektedir. 1. Belirtilen tarihler arasında, mevcut kampanyadan daha önce yararlanmamış olmak. (Müşteri bazlı kampanyalar için) 2. Kampanya katılım alt limiti kadar alışveriş yapmış olmak. 3. Siparişte hediye çeki kullanılmış ise, indirimsiz tutarın kampanya alt limitini karşılıyor olması. 4. Siparişte ikinci bir indirim kampanyasından yararlanmamış olmak. 5. Alışveriş sonrasında yapılan iptal ya da iadenin ardından kalan tutarın, kampanya alt limiti karşılıyor olması. 6. Kampanyaya ait çek tanımlama süresinin içinde olmak. 7. Kampanya süresi içinde alışveriş yapmış olmak. Hediye çeki tanımlandıktan sonra üyelik mail adresinize bilgilendirme iletisi gönderilmektedir. Ayrıaca üyelik hesabınızda Hesabım-İndirim Kuponlarım alanında da bilgiye yer verilmektedir. Yukarıdaki koşullar karşılanmasına ve ilgili tanımlama süresinin dolmasına rağmen, hediye çeki tanımlanmamış ise Hesabım-Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz.
  • Hediye çekim ne zaman tanımlanır?
    Hediye çeklerinin tanımlanması için aşağıda belirtilen koşulların karşılanması gerekmektedir. 1. Belirtilen tarihler arasında, mevcut kampanyadan daha önce yararlanmamış olmak.(Üyelik bazlı kampanyalar için) 2. Kampanya katılım alt limiti kadar alışveriş yapmış olmak. 3. Siparişte hediye çeki kullanılmış ise, indirimsiz tutarın kampanya alt limitini karşılıyor olması. 4. Siparişte ikinci bir indirim kampanyasından yararlanmamış olmak. 5. Alışveriş sonrasında yapılan iptal ya da iadenin ardından kalan tutarın, kampanya alt limiti karşılıyor olması. 6. Kampanyaya ait çek tanımlama süresinin içinde olmak. Yukarıdaki koşulların karşılanması durumunda, düzenlenen kampanya koşullarında belirtilen tarih aralığında, hediye çeki tanımlaması yapılacaktır. Hediye çeki tanımlandıktan sonra üyelik mail adresinize bilgilendirme iletisi gönderilmektedir. Ayrıca üyelik hesabınızda Hesabım-İndirim Kuponlarım alanında da bilgiye yer verilmektedir.
  • Hediye çekimi kullanamıyorum.
    Hediye çekiniz belli ürünlerde kullanılmak üzere ya da alt limitli olarak tanımlanmış ise sepetinizi kontrol etmeniz gerekmektedir. Sepetinizde kampanya dışı ürün varsa ya da sepetiniz alt limiti tamamlamıyorsa hediye çeki kullanılamayacaktır. Ayrıca hediye çekinin son kullanım süresini kontrol etmeniz ve çek kodunu doğru girdiğinizden emin olmalısınız. Yukarıda belirtilen durumlar söz konusu değil ise, Hesabım-Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz.
  • Hediye çekim iade edilmedi.
    Ürününüzün iadesi yapılmasına rağmen, ürüne yansıtılan tutar kadar hediye çeki tekrar tanımlanmamış ise Hesabım-Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz.
  • Hediye çekleri birleştirilebilir mi?
    Hediye çekleri farklı siparişlerden kazanıldığı için tek bir siparişte kullanmak üzere birleştirilemez.
  • Kampanyalı ürün alışverişimde sorun yaşıyorum. Ne yapmalıyım?
    Kampanya katılım koşullarını ve aşağıdaki bilgileri kontrol etmeniz gerekmektedir. 1. Aynı anda iki farklı indirim kampanyasına katılım yapılamaz. 2. Sepete birden fazla hediye çeki ya da indirim kuponu tanımlanamaz. 3. Kampanya süresi içinde aynı kampanyadan bir kez yararlanılabilir. (Müşteri bazlı kampanya için) 4. Kampanya süresi bitmiş ise indirim ya da hediye çeki kazanım hakkı elde edilemez. Belirlenen tarih, tutar ve ürünleri sepetinize eklemenize rağmen kampanyadan yararlanamıyor iseniz Hesabım-Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz."
  • Sepetime uygulanan indirimi nasıl görebilirim?
    Sepetinize girip "Özet" kısmını kontrol ediniz. Özet alanında imleci "İndirimler" alanının üstüne getirdiğinizde, sepetinize uygulanan indirim tutarını görebilirsiniz.
  • Ürün özellikleri hakkında nasıl bilgi alabilirim?
    Hesabım-Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz. Talebinizi iletirken ürün kodunu ve bilgi almak istediğiniz konuyu detaylı olarak iletmelisiniz.
  • Ürün kurulumu yaptırmak istiyorum.
    Kurulum için ürünün garanti belgesinde yer alan teknik servis ya da ilgili markanın müşteri hizmetleri ile irtibata geçmelisiniz.
  • Ürün orijinal mi?
    A101 firması tarafından satılan ürünlerin tamamı faturalı ve orijinaldir. Ürünün orijinal olmadığına dair bir bulgunuz söz konusu ise Hesabım-Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz.
  • Bilgilendirme mesajlarını nerede görebilirim?
    Bilgilendirme mesajlarınızı tercihinize göre, üyelik mail adresinizde e-posta ya da kayıtlı telefon numaranızda SMS olarak görüntüleyebilirsiniz. Bildirim ayarlarınızı değiştirmek için Hesabım-Kullanıcı Bilgilerim-Profilim/Kişisel Bilgiler-Bildirim Ayarlarım adımlarını izleyebilirsiniz.
  • Kampanya bildirim tercihlerimi nasıl değiştirebilirim?
    Bildirim ayarlarınızı değiştirmek için Hesabım-Kullanıcı Bilgilerim-Profilim/Kişisel Bilgiler-Bildirim Ayarlarım adımlarını izleyebilirsiniz.
  • Üyelik bilgilerime nasıl ulaşabilirim?
    "Hesabım-Kullanıcı Bilgilerim" adımlarını izleyerek üyelik bilgilerinize ulaşabilirsiniz.
  • Üyelik mail adresime giriş yapamıyorum, ne yapmalıyım?
    Üyelik mail adresiniz ile ilgili sistem yönetimi, firmamız kontrolünde olmadığı için hizmet sağlayıcınızla iletişime geçmelisiniz.
  • Hediye çekim nasıl gönderilir?
    Hediye çeki kazanım hakkı elde ettiyseniz, kampanya tarihleri içinde çek kodunuz üyelik mail adresinize gönderilecektir. Üyelik mail adresinizde junk, spam, önemsiz gibi klasörleri kontrol etmeyi unutmayınız. Hediye çeki ya da indirim kodları fiziki olarak gönderilmemektedir. Ayrıca üyelik hesabınızda " Hesabım- İndirim Kuponlarım" adımlarını takip ederek de hediye çeki bilgilerinize ulaşabilirsiniz.
  • Ürünü iade ya da değişim için hangi adrese göndermeliyim?
    Anadolu Mah. Kanuni Cad. No:18/B Tuzla/İstanbul
  • Farklı müşterinin ürünü bana teslim edildi, ne yapmalıyım?
    Ürünler size sevk irsaliyesi ile teslim edilmektedir. Kargo firmasının barkodlama yapması sırasında oluşan bir hata nedeni ile size farklı bir müşterinin ürünü teslim edilmiş ise Hesabım-Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz. Ürünün paketini açmamanız ve kullanmamanız gerekmektedir.
  • Kampanya kapsamında aldığım ürünü iade edebilir miyim?
    Kampanya kapsamında satın alınan ürün ya da ürünlere ait iade koşulları aşağıdaki gibidir. 1-) Oluşturulan sipariş sonrasında hediye çeki kazanılmış ve kazanılan hediye çeki farklı bir siparişte kullanılmış ise; a-) İade sonrası kalan sipariş toplam tutarı, katılım gösterilen hediye çeki kampanyası sepet alt limitinin altına düşerse ürün iade edilemez. b-) İade sonrası kalan sipariş toplam tutarı, katılım gösterilen hediye çeki kampanyası sepet alt limitinin üstünde ise ve ürün iade koşullarına uygun ise ürün iadesi yapılabilir. 2-) Oluşturulan sipariş sonrasında hediye çeki kazanılmış ve kazanılan hediye çeki farklı bir siparişte kullanılmamış ise, ürünün iade koşullarına uygun olması durumunda iade yapılabilir. İade sonrasında kalan sipariş toplam tutarı, katılım gösterilen kampanya alt limitini karşılıyor ise hediye çeki iptal edilmez. İlgili tutarın kampanya alt limitini karşılamaması durumunda ise ürün iadesi sonrasında hediye çeki iptali yapılır. 3-) " Çok Al Az Öde", " A ürünü alana B indirimli" gibi ürün bazlı indirim kampanyasından yararlanılmış ise, mevcut indirim kampanyasına konu olan ürünler ( kusurlu olması dışında )tekil olarak iade edilemez. Kampanya kapsamında satın alınan ürünlerin, tamamı iade edilebilmektedir. 4-) Sipariş bazlı indirim kampanyalarında, iade sonrası kalan sipariş toplam tutarının kampanya alt limitinin altına düşülmesi durumunda (kusurlu olması dışında), iade işlemi yapılamamaktadır.
  • PTT Kargo yetkilisi iade kodu istiyor, ne yapmalıyım?
    Siparişinizi PTT Kargo ile teslim aldıysanız, 503377746 numaralı gönderi kodunu kullanarak iade ürün gönderimini ücretsiz gerçekleştirebilirsiniz.
  • Fatura adresimi değiştirebilir miyim?
    Online alışverişlerin tamamlanması ile birlikte oluşturulan faturalar fiziki olarak gönderilmemektedir. E-fatura mükellefi olarak sipariş oluşturuldu ise fatura, Gelir İdaresi Başkanlığı’na kayıtlı hesaba gönderilmektedir. Bireysel ya da e-arşiv müşterisi olarak oluşturulan siparişlere ait faturalar ise üyeliğe kayıtlı mail adresine gönderilmektedir. Bu kapsamda fatura adresi değiştirilememektedir.