HESABIM
Sıkça Sorulan Sorular
  • Nasıl Üye Olurum
    Ana sayfada bulunan "Giriş Yap veya Üye Ol" butonuna tıklayıp "Üye Ol" formunu doldurarak kolayca üye olabilirsiniz. Üyelik onayı için girdiğiniz telefon numarasına SMS doğrulama kodu gönderilecektir.
  • Nasıl üye olurum?
    A101 Kapıda uygulamasına a101.com.tr üyelik mail adresi ve şifreniz ile giriş yapabilirsiniz. Üyeliğiniz bulunmuyorsa, Ana sayfada bulunan "Giriş yap / Üye ol" butonuna tıklayıp kolayca üye olabilirsiniz. Üyelik onayı için girdiğiniz telefon numarasına sms doğrulama kodu gönderilecektir.
  • Şifremi unuttum ne yapmalıyım?
    Ana sayfamızda “Giriş yap / Üye ol” ekranında bulunan “Şifremi Unuttum” linkine tıklayınız. Açılan yeni ekrana e posta adresinizi yazınız. Bu işlemin ardından üyelik mail adresinize şifre değişikliği için e posta gönderilecektir. Gelen e postadaki “Şifremi Sıfırla” linkine tıklayarak yeni parolanızı oluşturabilirsiniz.
  • Üye olmadan sipariş oluşturabilir miyim?
    Sipariş oluşturabilmeniz için üye olmanız gerekmektedir.
  • Ödeme seçenekleriniz nelerdir?
    A101 Kapıda Uygulaması üzerinden kredi kartınız ile sipariş oluşturabilirsiniz. Eft , havale ya da kapıda ödeme (nakit-kart) hizmetimiz şu an için bulunmamaktadır.
  • Alışveriş tutarı en az kaç TL olmalıdır?
    A101 Kapıda Uygulaması üzerinden toplamda (kargo bedeli hariç)en az 75 TL tutarında ürünleri sepetinize ekleyerek sipariş oluşturabilirsiniz.
  • Taşıma bedeli ödeyecek miyim?
    Sipariş taşım bedeli 6,99 TL olup, ödeme aşamasında alışveriş bedeline ilave edilecektir. 250 TL ve üzeri siparişlerde taşıma ücreti alınmamaktadır.
  • Her sipariş için ayrı taşıma bedeli ödeyecek miyim?
    Taşıma bedeli her sipariş için ayrı olarak tahsil edilmekte ve ödeme aşamasında sipariş bedeline eklenmektedir.
  • Poşet ücretli mi?
    Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın kararı kapsamında plastik poşet adedi 25 kuruş olarak ücretlendirilecektir.
  • Siparişim kaç poşet ile gönderilecek?
    Siparişinizdeki her 50 liralık tutar için 1 adet poşet eklenmektedir. Siparişinizdeki poşet sayısı ve tutarını ödeme aşamasında görebilirsiniz.
  • Siparişime ürün ekleyebilir miyim?
    Oluşturulan siparişlere yeni ürün eklenememektedir. Dilerseniz bu aşamada yeni sipariş oluşturabilirsiniz.
  • Siparişimdeki ürünü değiştirebilir miyim?
    Sipariş oluşturulduktan sonra ürün değişikliği yapılamamaktadır. Bu aşamada dilerseniz ürün iptal talebinde bulunabilir ya da yeni sipariş oluşturabilirsiniz.
  • Siparişimin faturasına nasıl ulaşabilirim?
    Siparişinizin faturası üyelik mail adresinize e-posta olarak gönderilmektedir. Mail hesabınıza giriş yaparak faturanıza ulaşabilirsiniz. (E-posta hesabınızın gelen, junk ya da önemsiz klasörünü kontrol etmenizi rica ederiz.)
  • Hangi saat aralıklarında teslimat yapılmaktadır?
    Teslimat saati sipariş oluşturma aşamasında müşterilerimiz tarafından belirlenmektedir. A101 Kapıda Uygulaması ile oluşturulan siparişlerin teslimat aralığı aşağıdaki gibidir. 10:00 - 12:00 12:00 - 14:30 14:30 - 17:00 17:00 - 19:30 19:30 - 22:00
  • Teslimat kapıya kadar yapılacak mı?
    A101 Kapıda Uygulaması ile oluşturduğunuz siparişiniz daire kapısına / kata kadar teslim edilmektedir.
  • Teslimat adresinde değişiklik yapabilir miyim?
    Sipariş oluşturduktan sonra teslimat adresi değiştirilmemektedir. Dilerseniz bu aşamada sipariş iptal talebinde bulunabilir ve yeni sipariş oluşturabilirsiniz.
  • Teslimat saatimi değiştirebilir miyim?
    Sipariş oluşturulduktan sonra teslimat gün ve saatinde değişiklik yapılamamaktadır.
  • Teslimat kargo firması tarafından mı yapılacak?
    A101 Kapıda Uygulaması ile oluşturulan siparişlerin teslimatı anlaşmalı olduğumuz kurye firması aracılığı ile yapılmaktadır.
  • Teslimat saatinde beni bulamazlarsa ne yapmalıyım?
    Teslimat esnasında adresinizde bulunamamanız durumunda siparişiniz mağazamıza geri dönecektir. Ürün mağazamıza teslim edildikten sonra yetkililerimiz tarafından size geri dönüş yapılacaktır. Bu aşamada talebinize göre siparişiniz yeniden teslimata çıkarılacak ya da ücret iadesi yapılacaktır.
  • İade koşulları nelerdir?
    Siparişinizi teslim aldıktan sonra 15 gün içerisinde ürünü mağazamıza teslim ederek iade süreci başlatabilirsiniz. Ürün iade işlemlerinin tamamlanabilmesi için kullanılmamış ve ambalajının açılmamış olması gerekmektedir.
  • İade işlemi için fatura ibrazı gerekir mi?
    Ürünü mağazamıza teslim ederken üyelik mail adresinize gönderilen faturanızı göstermeniz yeterlidir.
  • Mağazalardan ürün iadesi yapabilir miyim?
    Teslim aldığınız ürününüzü, 15 gün içinde herhangi bir mağazamıza getirerek iade işlem yapabilirsiniz.
  • İade edeceğim ürünü adresimden kurye teslim alabilir mi?
    İade etmek istediğiniz ürünü, 15 gün içinde herhangi bir mağazamıza teslim edebilirsiniz. Adresten ürün alımına yönelik hizmetimiz şu an için bulunmamaktadır.
  • Şifremi unuttum ne yapmalıyım?
    Ana sayfada bulunan "Giriş Yap veya Üye Ol" butonuna tıklayıp "Giriş Yap" formu üzerinden üyeliğinize kayıtlı telefon numarasını yazdığınızda, telefon numaranıza SMS doğrulama kodu gönderilecektir.
  • Üyelikten nasıl çıkabilirim?
    Üyeliğinizi iptal etmek için Bize Ulaşın - Bize Sorun alanından Çözüm Merkezine bağlanarak veya 08508082101 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak talebinizi iletebilirsiniz.
  • Üyelik bilgilerimi nasıl güncellerim?
    Üye girişinizi yaptıktan sonra, web sitemizden "Hesabım-Kullanıcı Bilgilerim", mobil uygulamamızdan ise "Hesabım-Hesap Ayarlarım" adımlarını izleyerek üyelik bilgilerinize ulaşabilir ve kayıtlı bilgilerinizde değişiklik yapabilirsiniz.
  • Ürünün kargoya veriliş süresi kaç gündür?
    Beyaz eşya ve mobilya ürünleri 10 iş günü diğer ürünler ise 3-4 iş günü içinde (aksi belirtilmediği sürece) kargoya verilmektedir. Siparişiniz kargoya verildiğinde, üyelik hesabınıza kayıtlı telefon numaranıza SMS ile bilgilendirme yapılmaktadır. Ayrıca sipariş takibinizi üyelik hesabınıza girdikten sonra “Hesabım-Siparişlerim” alanında da yapabilirsiniz. Detaylı bilgi için ürün sayfasında yer alan “Teslimat” sekmesini ziyaret etmenizi rica ederiz. * Kampanya dönemleri ve özel günlerde (Anneler Günü vb.) oluşturulan siparişlerin teslimat süreleri yoğunluğa bağlı olarak değişebilmektedir.
  • Online mağazada nasıl sipariş verebilirim?
    İnternet sitemizden üye girişi yaparak veya üye olmadan dilediğiniz gibi alışveriş yapabilirsiniz. Sitemize üye olduktan sonra adres ve ödeme bilgilerinizi girerek sepetinizi onaylayabilir, ""Hesabım >> Siparişlerim >> Sipariş Numarası"" adımlarını takip ederek siparişinizi takip edebilirsiniz. Üye olmadan sipariş vermek istiyorsanız satın almak istediğiniz ürünleri sepetinize ekledikten sonra "Üye Olmadan Devam Et" butonuna basınız. Sipariş onay adımlarını takip ederek siparişinizi tamamlayabilirsiniz. 👍Sipariş sonrası işlemlerinizi takip edebilmek için sipariş numaranızı saklayınız. 🔍
  • Ödeme sırasında ne kadar güvendeyim?
    Sitemizden yaptığınız alışverişlerde kart bilgileriniz yalnızca sipariş işlemi gerçekleştirilirken kullanılır. Veri tabanımızda kredi kartı bilgilerinizin güvenliğini riske edecek şekilde bir bilgi kesinlikle tutulmaz. Sitemizde güvenli olarak alışveriş yapabilmeniz için dünya çapında kredi kartı güvenliği sağlayan GlobalSign SSL sertifikası kullanılmaktadır.
  • Ödeme seçenekleriniz nelerdir?
    Kredi kartınızı, banka kartınızı, A101 hediye çekinizi  veya BKM Ekspres üyeliğinizi kullanarak online mağazamızdan güvenle alışveriş yapabilirsiniz. Bir siparişin ödemesi sadece bir kredi kartı veya bir banka kartı kullanımı ile yapılabilir. EFT, havale ve kapıda ödeme, banka puanı ile sipariş oluşturulamamaktadır.
  • Ödeme aşamasında sorun yaşıyorum.
    Aşağıdaki sebepler ödeme adımının tamamlanmasına engel olabilir. 1. Kredi/banka kartının online alışverişe kapalı olması. 2. Kredi/banka kartının limitinin yetersiz olması. 3. Yurt dışına ait bir kredi/banka kartı ile işlem denenmesi. 4. Anlık yaşanan teknik sorunlar. 5. Bankada kayıtlı cep telefonun farklı olması nedeni ile 3D sistemine giriş yapılamaması Yukarıda yer alan maddelerin alışverişinizi engellemediğini düşünüyorsanız ve işlem esnasında hata bildirimi alıyorsanız; Bize Ulaşın - Bize Sorun alanından Çözüm Merkezine bağlanarak veya 08508082101 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak talebinizi iletebilirsiniz.
  • Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?
    Üyelik hesabınızda "Hesabım-Siparişlerim" adımlarını izleyerek siparişlerin bulunduğu sayfaya ulaşabilirsiniz. Sipariş numaralarının alt kısmında, siparişin oluşturulduğu tarih bilgisi yer almaktadır. Bilgi almak istediğiniz sipariş numaranıza tıklayarak detaylara ulaşabilirsiniz.
  • Sepetimdeki ürünleri ve miktarları değiştirebilir miyim?
    "Sepetim- Sepete Git" butonunu tıkladıktan sonra açılan sayfada, ürün satırında artı (+), eksi (-) ve çarpı (x) işaretleri bulunmaktadır. Artı işareti ile ürün miktarını arttırabilir, eksi işareti ile azaltabilir, çarpı işareti ile ürünü tamamen sepetinizden çıkarabilirsiniz. Sipariş oluşturulduktan sonra ürün miktarları değiştirilememektedir.
  • Oluşturduğum siparişte adres / alıcı adı değişikliği yapabilir miyim?
    Siparişin alıcı ve adres bilgileri alışveriş oluşturma aşamasında belirlenmektedir. Sipariş tamamlandıktan sonra adres ya da alıcı değişikliği yapılamamaktadır.
  • Faturam gelmedi
    Ürün faturası, faturanızın oluşturulması ile birlikte 1 iş günü içinde üyelik mail adresinize, e-posta olarak gönderilmektedir. Mail adresinizin önemsiz postalar (junk) klasörünü de kontrol etmelisiniz. E-fatura mükellefi iseniz faturanız, Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından e-posta olarak gönderilmektedir. İlgili fatura üyelik mail adresiniz yerine, e-fatura portalında kayıtlı muhasebe mail adresinize 7 iş günü içinde gönderilmektedir. Faturanızın belirtilen süre içerisinde ulaşmaması durumunda Bize Ulaşın - Bize Sorun alanından Çözüm Merkezine bağlanarak veya 08508082101 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak talebinizi iletebilirsiniz.
  • Faturamı kaybettim. Yenisini alabilir miyim?
    Faturalar, üyelik mail adresinize e-posta olarak gönderilmektedir. E-fatura mükellefiyseniz faturanız Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından portalda kayıtlı mail adresinize iletilmektedir. İlgili mail adreslerinizde faturalara ulaşamamanız durumunda, Bize Ulaşın - Bize Sorun alanından Çözüm Merkezine bağlanarak veya 08508082101 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak talebinizi iletebilirsiniz.
  • Siparişim kaç günde elime ulaşır?
    Kargoya verildikten sonra Aras Kargo, MNG Kargo, Birgünde Kargo, Sendeo Kargo, Hepsijet, Yurtiçi Kargo, UPS Kargo ile teslimata çıkarılan siparişler 1-4 iş günü, PTT Kargo ile teslimata çıkarılan siparişler 1-5 iş günü arasında teslim edilmektedir. Horoz Lojistik ile teslimata çıkarılan siparişler ortalama 7 iş günü içinde teslim edilmektedir. Beyaz eşya ve mobilya ürünlerinin teslimat süresini öğrenmek için ürün sayfasında yer alan “Teslimat” sekmesini ziyaret etmenizi rica ederiz.
  • Kargoya verilen siparişimi nasıl takip edebilirim?
    Siparişiniz tarafımızdan kargo firmasına teslim edildikten sonra, SMS ve e-posta yoluyla size kargo takip bilgileriniz iletilir. Bu bilgilendirme size ulaşmadı ise Hesabım- Siparişlerim sayfanızdan kargo bilgilerinize ulaşabilirsiniz.
  • Kargo personeli teslimat adresinde beni bulamaz ise ne olur?
    Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almamanız durumunda siparişiniz depomuza iade edilir. Horoz Lojistik, Hepsijet, Birgünde Kargo, Sendeo Kargo firmalarında şubeden teslim alma süreci bulunmamaktadır. Detaylı bilgi için kargo firmaları ile iletişime geçebilirsiniz. Yurtiçi Kargo için 444 99 99 Aras Kargo için 444 25 52 UPS Kargo için 0850 255 00 66 Horoz Lojistik için 0850 202 33 50 MNG Kargo için 444 06 06 PTT Kargo için 444 1 788 Sürat Kargo için 0850 202 02 02 Birgünde Kargo 02122704744 Sendeo Kargo 4447548 Hepsijet 08505580333
  • Hasarlı ürün gönderilmiş. Ne yapmalıyım?
    Teslimat esnasında gönderinizin paketini/ambalajını kontrol etmelisiniz. Kargo kolisinde ya da ambalajında sorun varsa, ürünü teslim almadan iade süreci başlatabilirsiniz. Kurulum gerektirmeyen ürünlerde, dış ambalajda sorun yoksa teslimat tutanağını imzalayarak ürünü teslim alınız. Kargo görevlisinin yanında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Siparişteki ürünlerden herhangi birinde hasar ya da deformasyon varsa, işlem yapabilmemiz için mutlaka kargo hasar/durum tespit tutanağı olması gerekmektedir. Kurulum gerektiren ürünlerde, dış ambalajda sorun yoksa ürünü teslim alınız ve kurulum için servisle irtibata geçiniz. Ürünün mutlaka servis tarafından açılması ve kontrol edilmesi gerekmektedir. Üründe herhangi bir hasar ya da arıza olması durumunda servis raporu ile birlikte işlem yapılabilecektir. Ürünün dış ambalajında sorun varsa ürünü teslim almayabilir ya da kargo durum tespit tutanağı ile teslim alabilirsiniz. Ürünle ilgili tutanak ya da servis raporunuz varsa; iade formunu doldurarak ürünü ve raporu/tutanağı firmamıza gönderebilirsiniz. Hasarlı ürünlerde firmamızca işlem yapılabilmesi için tutanak tutulmuş ya da servis raporu hazırlanmış olması gerekmektedir. Bu işlemlerin tamamlanması müşterilerimizin sorumluluğundadır.
  • Siparişim eksik geldi ne yapmalıyım?
    Siparişleriniz tam olarak paketlenip kargoya teslim edilmektedir. Siparişiniz size teslim edildiğinde mutlaka kargo görevlisinin yanında gönderinizi kontrol etmeli, siparişinizde herhangi bir sorun varsa tutanak tutturmalısınız. Tutanağınız varsa; Bize Ulaşın - Bize Sorun alanından Çözüm Merkezine bağlanarak veya 08508082101 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak talebinizi iletebilirsiniz.
  • Siparişimi iptal etmek istiyorum. Ne yapabilirim?
    İptal talebinizi ürünün faturası basılmamış ise; üyelik hesabınız üzerinden " Hesabım-Siparişlerim-Aksiyon Seçin-Sipariş İptal/İade-Gönder" adımlarını izleyerek iletebilirsiniz. Faturası basılan ürünlerin iptali gerçekleştirilememektedir. (Ürün faturası basıldığında siparişinizin statüsü "Hazırlanıyor" olarak görülecektir.) Faturası basılan ürünler kargo firmasına teslim edildiğinden dolayı, ürününüzü kargodan teslim almayarak iade işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Katılım gösterilen kampanya varsa; iptal sonrası kalan tutar kampanya katılım limitini karşılamıyor ise iptal işlemi yapılamaz.
  • İade koşulları nelerdir?
    Ürün iade işlemlerinin tamamlanabilmesi için aşağıdaki koşulları karşılaması gerekmektedir. Ürününüz belirtilen koşulları sağlıyor ise iade süreci başlatabilirsiniz. 1. Ürün teslim alındıktan sonraki 14 gün içinde cayma talebi iletilmiş olmalıdır. İade edilecek ürün kullanılmamış, ürünün orijinal ambalajına zarar verilmemiş olmalıdır. 2. Ürün, iade talep formu (sevk irsaliyesi) doldurularak gönderilmelidir. Talep açık bir şekilde yazılmalıdır. Bununla birlikte Hesabım-Siparişlerim sayfası üzerinden de mutlaka online iade talebi iletmelidir. 3. Ürünle birlikte alınan hediye ya da kampanyalı ürün varsa, ilgili ürünler de gönderilmelidir. 4. Kurumsal olarak ürün satın alınmış ise, ürün iade faturası ile birlikte gönderilmelidir. 5. Arızalı olan elektronik ürünlerin iadesi servis raporu ile sağlanabilmektedir. 6. Hasarlı ürün iadelerinde kargo hasar tespit tutanağı ya da servis raporu olmalıdır. 7. Sıvı veya gıda ürünleri kusurlu olmadığı sürece iade edilememektedir. 8. Niteliği itibarı ile son kullanma tarihi geçecek ya da çabuk bozulabilecek ürünlerin iadesi kabul edilmez. 9. İadesi hijyenik açıdan sorun teşkil edebilecek iç giyim, sağlık ve kişisel bakım ürünleri ambalajı açılmış ise iade edilemez. 10. Ürünlerin depo adresimize gönderilmesi gerekmektedir. Mağaza ya da farklı bir depomuza teslim edilen ürünlerle ilgili işlem yapılamamaktadır.
  • Kargo kutum boş çıktı. Ne yapabilirim?
    Siparişleriniz tam olarak paketlenip kargoya teslim edilmektedir. Siparişiniz size teslim edildiğinde mutlaka kargo görevlisinin yanında kargonuzu kontrol etmeli, siparişinizde herhangi bir sorun varsa tutanak tutturmalısınız. Tutanağınız varsa; Bize Ulaşın - Bize Sorun alanından Çözüm Merkezine bağlanarak veya 08508082101 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak talebinizi iletebilirsiniz.
  • İade ettiğim ürünün durumunu nasıl öğrenebilirim?
    İade gönderinizin takibini, ürün gönderimi sırasında size verilen kargo takip numarası ile yapabilirsiniz. Ürününüz firmamıza ulaştıktan sonra 7 iş günü içinde işlemleri tamamlanmaktadır. Hafta sonları ve resmi tatiller iş günü olarak sayılmamaktadır.
  • Sipariş ettiğim ürün yerine farklı ürün geldi ne yapabilirim?
    Ürün paketleme ya da kargo gönderisi etiketleme sırasında yaşanan bir sorundan dolayı farklı ürün gönderilmiş olabilmektedir. Yanlış gelen ürün için, ürünle birlikte gönderilen iade formunu doldurmalı ve Hesabım-Siparişlerim menüsünden online iade talebinizi iletmelisiniz. İade talebinizi oluşturmanızın ardından size verilecek iade kodu ile ücretsiz gönderim yapabilirsiniz. Konu hakkında detaylı bilgiye https://www.a101.com.tr/iade-iptal-kosullari/ link üzerinden ulaşabilirsiniz.
  • İade talebim neden reddedildi/iade ettiğim ürün neden geri geldi?
    Tüketici Kanunu gereğince iade şartlarına uygun olmayan iade gönderimleriniz kabul edilmemektedir. Bu durumdaki ürünler size geri gönderilmektedir. Karşılaşılan en sık iade red sebepleri aşağıdaki gibidir. 1. Ürünün kullanılmış olması 2. Ürün ambalajının olmaması ya da deforme olması 3. Hasarlı-arızalı ürünlerde servis raporunun veya kargo hasar tespit tutanağının olmaması 4. Kurumsal iadelerde iade faturasının düzenlenmemiş olması 5. Kampanya katılım koşullarının ihlal edilmiş-edilecek olması 6. Ürün aksesuarlarının eksik gönderilmesi 7. Ürünün iade formu ya da sipariş bilgilerini içeren evrak olmadan gönderilmesi
  • Para iadem ne zaman yapılır?
    Ürün iade ya da iptal işlemi onaylandıktan sonrasında ücret iadesi, alışveriş esnasında kullandığınız banka-kredi kartına yapılmaktadır. Ücretin hesabınıza yansıması; kredi kartları için 4, banka kartları için ise 8 iş günüdür. Bu süreler bankanıza göre değişkenlik gösterebilmektedir.
  • Kredi kartıma iadem neden taksitle yapılıyor?
    Sipariş iptali ya da iadesi sonrasında ücret ödemesi, bankanıza tek seferde yapılmaktadır. Siparişinizi taksitli olarak oluşturduysanız, bankanız ücret iadesini size taksitli olarak yapabilmektedir. Detaylı bilgiye işlem yaptığınız bankanın müşteri hizmetleri ile görüşerek ulaşabilirsiniz.
  • Ürün bozuk çıktı ne yapmalıyım?
    Kurulumu servis tarafından yapılacak ürün ya da elektronik bir ürün arızalı ise servis raporu gerekmektedir. Ürünle ilgili servis raporunuz varsa; iade formunu doldurarak ürünü ve raporu firmamıza gönderebilirsiniz. Elektronik olmayan ürünleriniz arızalı ise, siparişinizin teslimat tarihinden itibaren 0-14 günlük süre içinde iade işlemi başlatabilirsiniz. 14 günlük cayma süresi dışında olan arızalı ürünlerin tamamı için servis raporu gerekmektedir.
  • İnternetten aldığım ürünü mağazaya iade edebilir miyim veya mağazadan değişim yapabilir miyim?
    Online mağazamızdan satın alınan ürünlerin iade ya da değişim işlemleri fiziki mağazalarımızdan yapılamamaktadır. Konu hakkında detaylı bilgiye https://www.a101.com.tr/iade-iptal-kosullari/ link üzerinden ulaşabilirsiniz.
  • Ürünün aparatları eksik gönderilmiş ne yapabilirim?
    Teslim aldığınız bir ürünün aparatı eksik ise Bize Ulaşın - Bize Sorun alanından Çözüm Merkezine bağlanarak veya 08508082101 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak talebinizi iletebilirsiniz.
  • Telefonuma klonlandı- kayıt dışı mesajı geldi. Ne yapmalıyım?
    Cep telefonunuza kayıt dışı ya da klonlu olduğuna dair SMS geldi ise, öncelikle SMS' deki IMEI numarası ile cep telefonunuzun IMEI numarasını karşılaştırmanız gerekmektedir. Cep telefonunuzun IMEI numarasına *#06# tuşlaması ile ulaşabilirsiniz. Mesajdaki IMEI numarası ile telefonunuzun IMEI numarası farklıysa, bilgilendirme daha önce kullandığınız bir telefona ait olabilir. Kullandığınız cihaz ile ilgili bir durumun söz konusu olmadığı anlamına gelmektedir. Cihaz ile mesajdaki IMEI numaraları eşleşiyor ise https://www.turkiye.gov.tr/imei-sorgulama adresinden sorgulama yapınız. Sorgulama sonrası klonlu ya da kayıt dışı bilgisine ulaştıysanız Bize Ulaşın - Bize Sorun alanından Çözüm Merkezine bağlanarak veya 08508082101 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak talebinizi iletebilirsiniz.
  • Kargo firması iade edeceğim ürünü almaya gelmiyor.
    PTT Kargo adresten iade ürün alım işlemini ücretli yapmaktadır. Hizmet bedelini ödeyerek ürünün adresinizden teslim alınmasını isterseniz, 444 17 88 numarasından çağrı merkezi ile görüşebilirsiniz. Yukarıda verilen işlemleri yapmış olmanıza rağmen belirlenen sürelerde ürün alımı sağlanmamış ise ya da ürünü Horoz Lojistik ile teslim aldıysanız Bize Ulaşın - Bize Sorun alanından Çözüm Merkezine bağlanarak veya 08508082101 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak talebinizi iletebilirsiniz.
  • Ürünümü hangi kargo ile iade edeceğim?
    İade etmek istediğiniz ürününüzü, üyelik hesabınız üzerinden iade formu doldurduktan sonra alacağınız kodu kullanarak PTT Kargo'yla firmamıza göndermeniz gerekmektedir. Horoz Lojistik veya Yetkili Servis tarafından teslim edilen siparişlere ait iade işlemleri için Bize Ulaşın - Bize Sorun alanından Çözüm Merkezine bağlanarak veya 08508082101 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak talebinizi iletebilirsiniz.
  • 14 günlük iade sürem doldu, ürünü iade edebilir miyim?
    Mesafeli satış sözleşmesine göre; ürün teslim alındıktan sonraki 14 gün içinde cayma hakkı kullanılabilmektedir. 14 günlük cayma hakkı süresini aşan durumlarda işlem yapılamamaktadır.
  • İade ettiğim ürün teslim alınmadı, geri geldi ne yapabilirim?
    İade etmek istediğiniz ürünü size iletilen iade kodunu kullanarak göndermenize rağmen, ilgili ürün tekrar adresinize geldi ise Bize Ulaşın - Bize Sorun alanından Çözüm Merkezine bağlanarak veya 08508082101 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak talebinizi iletebilirsiniz. Talebinizi iletirken, kargo gönderimi sırasında size verilen kargo takip numarasını belirtmeyi unutmayınız.
  • Ürünümü nasıl iade edebilirim?
    Üyelik hesabınıza giriş yaparak “Hesabım-Siparişlerim” sayfası içerisinde yer alan "Aksiyon Seçin" alanından iade talebinizi iletebilirsiniz. İade gönderilecek tüm ürünler için iade talep formunun doldurulması gerekmektedir. İade talebinizi iletmenizin ardından otomatik verilecek PTT Kargo İade Kodu ile ürünü ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Ürün iade adresimiz: Akse Mahallesi 552.sokak No: 61 Çayırova/Kocaeli. Ürün firmamıza teslim edildikten sonra incelenecek ve 7 iş günü içinde işlemleri tamamlanacaktır. Horoz Lojistik veya Yetkili Servis tarafından teslim edilen siparişlere ait iade işlemleri için Bize Ulaşın - Bize Sorun alanından Çözüm Merkezine bağlanarak veya 08508082101 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak talebinizi iletebilirsiniz.
  • Garanti belgesi teslim edilmedi. Ne yapabilirim?
    Ürünün faturasını garanti belgesi olarak kullanabilirsiniz. Servis sağlayıcınızın ürün faturasını garanti belgesi olarak kullanma prosedürü yoksa Bize Ulaşın a101.com.tr Siparişleri adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz.
  • Kredi kartımdan çekim yapılmış ancak siparişim görünmüyor. Ne yapabilirim?
    Kredi kartınızdan çekim yapılmış ancak siparişiniz görülmüyor ise, Bize Ulaşın a101.com.tr Siparişleri adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz.
  • Siparişimdeki ürünü nasıl değiştirebilirim?
    Sipariş oluşturulduktan sonra ürün değişikliği yapılamamaktadır. Ürünün faturası basılmamış ise iptal talebinizi iletebilirsiniz. İptal sonrası yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz. "Hesabım-Siparişlerim-Aksiyon Seçin-Sipariş İptal/İade-Gönder" adımlarını izleyerek iptal talebinizi iletebilirsiniz.
  • Üye olmadan sipariş oluşturabilir miyim?
    "Üye olmadan sipariş verilebilmektedir. Üye olmadan sipariş vermek istiyorsanız aşağıdaki şekilde alışverişinizi tamamlayabilirsiniz. 1. Sepetinize satın almak istediğiniz ürünleri ekleyiniz. 2. “Sepeti Onayla” butonuna basınız. 3. “Üye Olmadan Devam Et” butonuna basınız. 4. Mail adresinizi yazınız. 5. Teslimat Adresi, Kargo Firması seçimlerini yapınız. 6. Ödemeyi yapacağınız kart bilgilerini girip “Siparişi Tamamla” butonuna basınız. 7. 3D Şifresini girip alışverişinizi tamamlayınız. Sipariş sonrası işlemlerinizi takip edebilmek için sipariş numaranızı saklayınız.
  • Gıda ürünlerinin saklanma koşulu nedir?
    Gıda ürünleri ısı, ışık, temizlik gibi unsurlara dikkat edilerek steril koşullarda stoklanmakta ve gönderilmektedir. Bu ürünler deterjan, kolonya vb. gibi kimyasal içeriği olan ürünlerle aynı alanda saklanmamaktadır.
  • Bilgim olmadan sipariş iptal edilmiş. Neden?
    Ürünlerin geçici olarak tedarik edilememesi, toplu ürün alımları ya da kampanya şartlarındaki ihlal nedeni ile sipariş iptal işlemi gerçekleştirilebilmektedir. Siparişler müşterilerimize mail ya da telefon yolu ile bilgi verildikten sonra iptal edilmektedir.
  • Siparişimin iptal edildiğini nasıl anlarım?
    Sipariş ya da ürün iptal edildiğinde alışveriş yaptığınız kartınıza ücret iadesi yapılmaktadır. Hesabım-Siparişlerim sekmesinden siparişinizi kontrol ettiğinizde "İptal Edildi" ifadesi ile ürün statüsü gösterilmektedir.
  • Siparişimdeki ürünleri farklı adrese gönderebilir miyim?
    Teslimat adresleri sipariş bazlı oluşturulmakta ve kargoya teslim edilmektedir. Bu nedenle, bir siparişte yer alan ürünlerin farklı adreslere teslimatı yapılamamaktadır. Farklı adreslere göndermek istenilen ürünler için ayrı siparişler oluşturulmalıdır.
  • Farklı siparişlerim tek kargo gönderisi ile gelir mi?
    Teslimat adresleri sipariş bazlı oluşturulmakta ve kargoya teslim edilmektedir. Ayrıca ürünlerin tedarik tarihlerinin ve teslimat firmalarının değişkenlik gösterebilmesi nedeni ile farklı siparişler aynı anda tek paket olarak gönderilememektedir.
  • Kargo şirketi bulunduğum adrese teslimat yapıyor mu?
    Aras Kargo, Yurtiçi Kargo ve Mng Kargo Türkiye'nin bir çok noktasına teslimat yapmaktadır. Bununla birlikte toplumsal olaylar, hava koşulları ya da askeri bölgeler gibi durum ve koşullarda teslimat adrese yapılamayabilir. Bu tarz durumlarda ürünler şubede bekletilir ve sizlere ürünü şubeden teslim almanız için bilgi verilebilir. PTT Kargo Türkiye'nin tüm noktalarına ürün teslimatı yapmaktadır.
  • Kargo takip numarasını nasıl alabilirim?
    Üyelik hesabınız üzerinden "Hesabım-Siparişlerim-Sipariş Numarası" adımlarını izleyerek kargo takip numaranızı görebilirsiniz. Bu alanda "Kargo Takip" butonuna tıkladığınızda takip sayfasına yönlendirme sağlayacaktır.
  • Kargomu şubeden teslim alabilir miyim?
    Kargo teslimatları, sipariş esnasında oluşturulan teslimat adreslerine yapılmaktadır. Sipariş güvenliği nedeni ile şubeden teslimat hizmetimiz bulunmamaktadır. Siparişinizi kargodan teslim almak isterseniz kargo şubesi ile iletişime geçebilirsiniz.
  • Ürünün teslim olacağı tarihi seçebilir miyim?
    Ürün teslimat süreleri, teslimat adresinin mesafesine ve bağlı bulunduğu bölgeye göre değişkenlik göstermekle birlikte, teslimat süreleri kargo firmasınca belirlenmektedir. Teslimat süresi ile ilgili talebinizi dilerseniz ürün teslimatını yapacak şubenize iletebilirsiniz.
  • Teslimat yanlış adrese yapılmış. Ne yapabilirim?
    Siparişiniz, alışveriş sırasında oluşturduğunuz adres dışında farklı bir yere ve kişiye teslim edilmiş ise Bize Ulaşın - Bize Sorun alanından Çözüm Merkezine bağlanarak veya 08508082101 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak talebinizi iletebilirsiniz.
  • Teslimat esnasında nelere dikkat etmeliyim?
    Teslimat esnasında kolinizin paketini/ambalajını kontrol etmelisiniz. Kargo kolisinde ya da ambalajında sorun varsa, ürünü teslim almadan iade süreci başlatabilirsiniz. Kurulum gerektirmeyen ürünlerde, dış ambalajda sorun yoksa teslimat tutanağını imzalayarak ürünü teslim alınız. Kargo görevlisinin yanında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Siparişte hasar, eksiklik, deformasyon olması ya da kolinin boş çıkması durumunda işlem yapabilmemiz için mutlaka kargo hasar/durum tespit tutanağı olması gerekmektedir. Kurulum gerektiren ürünlerde, dış ambalajda sorun yoksa ürünü teslim alınız ve kurulum için servisle irtibata geçiniz. Ürünün mutlaka servis tarafından açılması ve kontrol edilmesi gerekmektedir. Üründe herhangi bir hasar ya da arıza olması durumunda servis raporu ile birlikte işlem yapılabilecektir. Ürünün dış ambalajında sorun varsa ürünü teslim almayabilir ya da kargo durum tespit tutanağı ile teslim alabilirsiniz. Bu işlemlerin tamamlanması müşterilerimizin sorumluluğundadır.
  • Teslimatımı yapacak kargo firmasını değiştirmek istiyorum.
    Ürünler boyut ve ağırlıklarına göre farklı kargo firmaları ile teslimata çıkarılmaktadır. Siparişinizi oluşturmadan önce ödeme sayfasında, ürünü teslim almak istediğiniz kargoyu seçebilirsiniz. Kargo firması tercih işlemi bulunduğunuz bölgeye bağlı olarak şu an için yalnızca Aras Kargo, Birgünde Kargo, Mng Kargo ve Yurtiçi Kargo sınırlıdır. Sipariş oluşturulduktan sonra kargo firması değişikliği yapılamamaktadır.
  • Kata teslimat var mı?
    Kargonuz, 0-30 kg/desi aralığında ve tek parça ise kargonuzun kata teslimatı yapılır. Tek parçada ağırlığı 31kg - 100 kg arasında veya (ağırlığı 100 kg altında olmak kaydıyla) hacmi 31 desi– 300 desi olan ve en uzun kenarı 270 cm’ye kadar olan kargoların teslimatı bina kapısından yapılır, kata çıkarılmaz.
  • Kargo bedeli ne kadar?
    Kargo bedeli 9,90 TL'dir. 150 TL ve üzeri tutardaki siparişlerde kargo bedeli tahsil edilmemektedir.
  • Fatura bilgilerinde değişiklik yapabilir miyim?
    Sipariş oluşturulduktan sonra fatura bilgilerinde değişiklik yapılamamaktadır. Ürününüzün faturası sisteme yansımamış (üyelik mail adresinize gönderilmemiş) ise sipariş iptal talebinde bulunabilirsiniz. Ürün faturası sisteme yansımış (üyelik mail adresinize gönderilmiş) ise iade talebinizi iletebilirsiniz. İade ya da iptal taleplerinizi ilettikten sonra dilerseniz fatura bilgilerinizi güncelleyerek yeni sipariş verebilirsiniz.
  • Faturam yanlış geldi. Ne yapabilirim?
    Sipariş verirken fatura bölümüne girdiğiniz bilgilerin dışında, farklı bir fatura tarafınıza gönderilmiş ise Üyelik hesabınız üzerinden Bize Ulaşın - Bize Sorun alanından Çözüm Merkezine bağlanarak veya 08508082101 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak talebinizi iletebilirsiniz. Fatura bilgileri tarafınızca yanlış girilmiş ise düzenleme yapılamamaktadır.
  • Ürünle birlikte gelen faturada fiyat bilgisi bulunmuyor.
    Ürünler firmamızdan sevk irsaliyesi ile birlikte gönderilmektedir. Sevk irsaliyelerinde fiyat bilgileri yer almamaktadır. Ürün faturası fiziki olarak gönderilmemekle birlikte üyelik mail adresinize e-posta olarak iletilmektedir. E-fatura mükellefi iseniz faturanız, ürün teslimatını takip eden 7 iş günü içinde Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından portal mail adresinize gönderilecektir.
  • Aldığım ürünü taksitlendirebilir miyim?
    Sipariş oluşturulduktan sonra alışveriş için taksitlendirme yapılamamaktadır. Ürününüzün faturası sisteme yansımamış (üyelik mail adresinize gönderilmemiş) ise sipariş iptal talebinde bulunabilir ve sipariş iptali sonrasında taksitlendirme yaparak yeni bir alışveriş yapabilirsiniz.
  • Fazla/eksik taksit yapıldı. Ne yapabilirim?
    Alışveriş esnasında siparişiniz taksitlendirmeye uygunsa, sizin seçtiğiniz sayıda taksitlendirme yapılmaktadır. Siparişinize eksik ya da fazla taksit yaptıysanız, alışveriş sonrasında firmamızca ödeme biçimine müdahale edilememektedir. Bu aşamadan sonra dilerseniz sipariş iptal talebinizi iletebilir, iptalin tamamlanmasından sonra yeniden sipariş oluşturabilirsiniz.
  • Kredi kartı puanı ile nasıl ödeme yapabilirim?
    Online alışveriş sistemimizde kredi kartı puanı ile sipariş oluşturulamamaktadır.
  • Kredi kartımdan çift çekim yapılmış. Ne yapabilirim?
    Kredi kartınızdan oluşturduğunuz sipariş tutarı kadar iki ya da daha fazla çekim yapılmış ise,Bize Ulaşın - Bize Sorun alanından Çözüm Merkezine bağlanarak veya 08508082101 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak talebinizi iletebilirsiniz.
  • Birden fazla ödeme seçeneğini birleştirebilir miyim?
    Online alışverişlerinizi yalnızca tek bir kart üzerinden tamamlayabilirsiniz. Hediye çeki kullanımı hariç bir alışveriş için birden fazla ödeme seçeneği bulunmamaktadır.
  • Hangi kartlara taksit yapılır?
    Tüm Bonus, World, Maximum ve Axess kredi kartlarıyla taksitli alışveriş yapabilirsiniz.
  • Neden taksitli alışveriş yapamıyorum?
    Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurulu'nun (BDDK) taksitlendirmeyi düzenleyen yönetmeliğine göre siparişinizde gıda, kozmetik ve ofis malzemeleri varsa taksitlendirme yapılamamaktadır. Ayrıca taksitli alışveriş yapabilmeniz için sepet tutarının minimum 100 TL olması gereklidir.
  • Kapıda ödeme var mı?
    Online alışveriş sistemimizde kapıda ödeme yöntemiyle sipariş verilememektedir.
  • 3D secure sistem var mı?
    Online sitemiz üzerindeki tüm siparişler 3D Güvenlik Sistemiyle verilmektedir.
  • İki kampanyadan aynı anda yararlanabilir miyim?
    Kargo bedava ve bankanızın firmamızdan bağımsız düzenlediği kampanyalar hariç, aynı anda iki kampanyadan yararlanılamaz. Örneğin Çok Al Az Öde kampanyasından yararlandıysanız, ilgili sipariş için hediye çeki kampanyasından yararlanamayabilirsiniz. Detaylı bilgi için https://www.a101.com.tr/kampanyalar alanını kontrol edebilirsiniz.
  • Kampanya neden aniden değişti/ bitti?
    Kampanyalar belirlenen süreler dahilinde yapılmaktadır. Bu sürelerin sona ermesi ya da bu süre içinde kampanyaya dahil olan ürünlerin tükenmesi durumunda kampanya koşulları değiştirilebilir ya da kampanya sonlandırılabilir. A101 kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutmaktadır.
  • Kampanyalardan nasıl yararlanabilirim?
    Aktif olan kampanyalar ve katılım koşulları hakkında detaylı bilgi için https://www.a101.com.tr/kampanyalar alanını kontrol edebilirsiniz.
  • Sipariş verdikten sonra ürünün fiyatı düşmüş ne yapabilirim?
    Ürün kampanyaları belirli aralıklarla düzenlenmektedir. Ayrıca fiyatlandırmalar piyasa koşullarına göre güncellenmektedir. Bu nedenle, ürün fiyatları kampanya ya da piyasa koşullarına göre düşebilir ya da yükselebilir. Sipariş sonrası meydana gelen değişiklikler, mevcut siparişlere yansıtılmamaktadır.
  • Hediye çekim tanımlanmadı.
    Hediye çeklerinin tanımlanması için aşağıda belirtilen koşulların karşılanması gerekmektedir. 1. Belirtilen tarihler arasında, mevcut kampanyadan daha önce yararlanmamış olmak. (Müşteri bazlı kampanyalar için) 2. Kampanya katılım alt limiti kadar alışveriş yapmış olmak. 3. Siparişte hediye çeki kullanılmış ise, indirimsiz tutarın kampanya alt limitini karşılıyor olması. 4. Siparişte ikinci bir indirim kampanyasından yararlanmamış olmak. 5. Alışveriş sonrasında yapılan iptal ya da iadenin ardından kalan tutarın, kampanya alt limiti karşılıyor olması. 6. Kampanyaya ait çek tanımlama süresinin içinde olmak. 7. Kampanya süresi içinde alışveriş yapmış olmak. Hediye çeki tanımlandıktan sonra üyelik mail adresinize bilgilendirme iletisi gönderilmektedir. Ayrıca üyelik hesabınızda Hesabım-İndirim Kuponlarım alanında da bilgiye yer verilmektedir. Yukarıdaki koşullar karşılanmasına ve ilgili tanımlama süresinin dolmasına rağmen, hediye çeki tanımlanmamış ise Bize Ulaşın - Bize Sorun alanından Çözüm Merkezine bağlanarak veya 08508082101 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak talebinizi iletebilirsiniz.
  • Hediye çekim ne zaman tanımlanır?
    "Hediye çeklerinin tanımlanması için aşağıda belirtilen koşulların karşılanması gerekmektedir. 1. Belirtilen tarihler arasında, mevcut kampanyadan daha önce yararlanmamış olmak.(Üyelik bazlı kampanyalar için) 2. Kampanya katılım alt limiti kadar alışveriş yapmış olmak. 3. Siparişte hediye çeki kullanılmış ise, indirimsiz tutarın kampanya alt limitini karşılıyor olması. 4. Siparişte ikinci bir indirim kampanyasından yararlanmamış olmak. 5. Alışveriş sonrasında yapılan iptal ya da iadenin ardından kalan tutarın, kampanya alt limiti karşılıyor olması. 6. Kampanyaya ait çek tanımlama süresinin içinde olmak. Yukarıdaki koşulların karşılanması durumunda, düzenlenen kampanya koşullarında belirtilen tarih aralığında, hediye çeki tanımlaması yapılacaktır. Hediye çeki tanımlandıktan sonra üyelik mail adresinize bilgilendirme iletisi gönderilmektedir. Ayrıca üyelik hesabınızda Hesabım-İndirim Kuponlarım alanında da bilgiye yer verilmektedir.
  • Hediye çekimi kullanamıyorum.
    Hediye çekiniz belli ürünlerde kullanılmak üzere ya da alt limitli olarak tanımlanmış ise sepetinizi kontrol etmeniz gerekmektedir. Sepetinizde kampanya dışı ürün varsa ya da sepetiniz alt limiti tamamlamıyorsa hediye çeki kullanılamayacaktır. Ayrıca hediye çekinin son kullanım süresini kontrol etmeniz ve çek kodunu doğru girdiğinizden emin olmalısınız. Yukarıda belirtilen durumlar söz konusu değil ise, Bize Ulaşın a101.com.tr Siparişleri adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz.
  • Hediye çekim iade edilmedi.
    Ürününüzün iadesi yapılmasına rağmen, ürüne yansıtılan tutar kadar hediye çeki tekrar tanımlanmamış ise Bize Ulaşın a101.com.tr Siparişler adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz.
  • Hediye çekleri birleştirilebilir mi?
    Hediye çekleri farklı siparişlerden kazanıldığı için tek bir siparişte kullanmak üzere birleştirilemez.
  • Kampanyalı ürün alışverişimde sorun yaşıyorum. Ne yapmalıyım?
    "Kampanya katılım koşullarını ve aşağıdaki bilgileri kontrol etmeniz gerekmektedir. 1. Aynı anda iki farklı indirim kampanyasına katılım yapılamaz. 2. Sepete birden fazla hediye çeki ya da indirim kuponu tanımlanamaz. 3. Kampanya süresi içinde aynı kampanyadan bir kez yararlanılabilir. (Müşteri bazlı kampanya için) 4. Kampanya süresi bitmiş ise indirim ya da hediye çeki kazanım hakkı elde edilemez. Belirlenen tarih, tutar ve ürünleri sepetinize eklemenize rağmen kampanyadan yararlanamıyor iseniz Bize Ulaşın a101.com.tr Siparişleri adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz.""
  • Sepetime uygulanan indirimi nasıl görebilirim?
    Sepetinize girip "Özet" kısmını kontrol ediniz. Özet alanında imleci "İndirimler" alanının üstüne getirdiğinizde, sepetinize uygulanan indirim tutarını görebilirsiniz.
  • Ürün özellikleri hakkında nasıl bilgi alabilirim?
    Bize Ulaşın a101.com.tr Siparişleri adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz. Talebinizi iletirken ürün kodunu ve bilgi almak istediğiniz konuyu detaylı olarak iletmelisiniz.
  • Ürün kurulumu yaptırmak istiyorum.
    Kurulum için ürünün garanti belgesinde yer alan teknik servis ya da ilgili markanın müşteri hizmetleri ile irtibata geçmelisiniz.
  • Ürün orijinal mi?
    A101 firması tarafından satılan ürünlerin tamamı faturalı ve orijinaldir. Ürünün orijinal olmadığına dair bir bulgunuz söz konusu ise Bize Ulaşın a101.com.tr Siparişleri adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz.
  • Kampanya bilgilendirme mesajlarını nerede görebilirim?
    Bilgilendirme mesajlarınızı tercihinize göre, üyelik mail adresinizde e-posta ya da kayıtlı telefon numaranızda SMS olarak görüntüleyebilirsiniz. Bildirim ayarlarınızı değiştirmek için Hesabım-Kullanıcı Bilgilerim-Profilim/Kişisel Bilgiler-Bildirim Ayarlarım adımlarını izleyebilirsiniz.
  • Kampanya bildirim tercihlerini nasıl değiştirebilirim?
    Bildirim ayarlarınızı değiştirmek için Hesabım-Kullanıcı Bilgilerim-Profilim/Kişisel Bilgiler-Bildirim Ayarlarım adımlarını izleyebilirsiniz.
  • Üyelik bilgilerime nasıl ulaşabilirim?
    "Hesabım-Kullanıcı Bilgilerim" adımlarını izleyerek üyelik bilgilerinize ulaşabilirsiniz.
  • Üyelik mail adresime giriş yapamıyorum. Ne yapmalıyım?
    Üyelik mail adresiniz ile ilgili sistem yönetimi, firmamız kontrolünde olmadığı için hizmet sağlayıcınızla iletişime geçmelisiniz.
  • Hediye çekim nasıl gönderilir?
    Hediye çeki kazanım hakkı elde ettiyseniz, kampanya tarihleri içinde çek kodunuz üyelik mail adresinize gönderilecektir. Üyelik mail adresinizde junk, spam, önemsiz gibi klasörleri kontrol etmeyi unutmayınız. Hediye çeki ya da indirim kodları fiziki olarak gönderilmemektedir. Ayrıca üyelik hesabınızda " Hesabım- İndirim Kuponlarım" adımlarını takip ederek de hediye çeki bilgilerinize ulaşabilirsiniz.
  • Ürün iade ya da değişim için hangi adrese göndermeliyim?
    Akse Mahallesi 552.sokak No: 61 Çayırova/Kocaeli **SEG ve FLAVEL marka ürün iade işlemleri için " Bize Ulaşın a101.com.tr Siparişleri" menüsünden talebinizi iletmeniz gerekmektedir.
  • Farklı müşterinin ürünü bana teslim edildi ne yapmalıyım?
    Ürünler size sevk irsaliyesi ile teslim edilmektedir. Kargo firmasının barkodlama yapması sırasında oluşan bir hata nedeni ile size farklı bir müşterinin ürünü teslim edilmiş ise Bize Ulaşın a101.com.tr Siparişleri adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz. Ürünün paketini açmamanız ve kullanmamanız gerekmektedir.
  • Kargo teslimat bölgelerini nasıl öğrenebilirim?
    Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları Türkiye'nin her bölgesine teslimat yapmaktadır. Ancak, bazı özel bölgeler için teslimat günü ya da şekli değişkenlik gösterebilir. Daha detaylı bilgi için aşağıdaki linklerden kargo firmalarının dağıtım bölgelerine ilgili kargo firmasının müşteri hizmetleri ile görüşme sağlayabilirsiniz.
  • Fatura adresimi değiştirebilir miyim?
    Online alışverişlerin tamamlanması ile birlikte oluşturulan faturalar fiziki olarak gönderilmemektedir. E-fatura mükellefi olarak sipariş oluşturuldu ise fatura, Gelir İdaresi Başkanlığı’na kayıtlı hesaba gönderilmektedir. Bireysel ya da e-arşiv müşterisi olarak oluşturulan siparişlere ait faturalar ise üyeliğe kayıtlı mail adresine gönderilmektedir. Bu kapsamda fatura adresi değiştirilememektedir.
  • Facebook ile bağlanarak nasıl sipariş verebilirim?
    Sepetinizi onayladıktan sonra “Facebook İle Bağlan” ikonuyla devam edebilirsiniz. Takip eden sayfada Facebook mail adresinizi ve şifrenizi girerek üye olabilir ve siparişinizi tamamlayabilirsiniz.
  • Facebook ile bağlanarak oluşturduğum siparişimi nasıl takip edebilirim?
    Anasayfada bulunan “Üye Ol- Facebook İle Bağlan” adımlarını izleyerek sisteme giriş yapabilir ve "Hesabım-Siparişlerim" alanından oluşturduğunuz siparişlerinize ulaşabilirsiniz.
  • Çağrı merkezi çalışma saatleri nedir?
    Çağrı merkezimiz (0850 808 2 101) hafta içi ve hafta sonu 09:00 - 21:00 arasında hizmet vermektedir.
  • Hediye çeki / indirim kodunun kullanıldığı uyarısı alıyorum. Ne yapmalıyım?
    Hediye çeki ya da indirim kodunu alışveriş sepetinizde bulunan "İndirim Kodu" alanına yazdıktan sonra siparişine ürün ekleme, ürün çıkarma ya da sepetteyken farklı bir sayfaya geçiş yaparsanız ilgili ikaz metniyle karşılaşabilirsiniz. Bu aşamada (şayet daha önce farklı bir siparişinizde kullandığınız hediye çeki ya da indirim kodunu kullanmayı tekrar denemiyorsanız) "Gönder" butonuna bastıktan sonra "Sepeti Onayla" adımıyla devam edebilirsiniz. Mevcut geçerli indiriminiz siparişinize yansımış olacaktır.
  • Üye olmadan katıldığım kampanya sonrası hediye çeki kazanabilir miyim?
    Hediye çeki ya da indirimler üyelik hesaplarına tanımlanmaktadır. Bu nedenle üye olmadan verilen sipariş nedeniyle hak kazanılan hediye çekinin kullanılabilmesi için üyelik gerekmektedir.
  • Faturada indirim tutarı neden farklı görünüyor.
    Sipariş oluşturma aşamasında sepetinize uygulanan indirim tutarı, KDV dahil yapılan indirimi ifade etmektedir. Faturanıza yansıtılan indirim tutarı KDV ve İskonto olarak iki ayrı kalem olarak belirtilmektedir. Bu aşamada KDV ve İskonto tutarının toplamı, alışveriş aşamasında sepetinize uygulanan indirimi göstermektedir.
  • Ticari amaçla sipariş verebilir miyim?
    6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanuna göre müşteri; ticari ya da mesleki amaçlarla mal ve/veya hizmet satın almayan gerçek ya da tüzel kişilerdir. Kapsam dışında kalan gerçek ya da tüzel kişiler ticari müşteri olarak kabul edilmekte olup ilgili müşterilerimizin oluşturduğu siparişler ticari alışveriş kapsamında değerlendirilmektedir. Bu siparişlerin tespit edilmesi durumunda sipariş iptalinin yapılıp ücretin iade edilmesi hakkı firmamızda saklıdır.
  • A101 Plus hesabımı benden başka biri kullanabilir mi?
    Hayır, kullanamaz. Çünkü A101 Plus’ta üyelik tamamen kişiye özeldir. A101 Plus uygulamamız seni daha yakından tanımamızı sağlıyor. Bu sayede senin tercihlerine ve alışkanlıklarına göre sana özel kampanyalar sunabiliyoruz.
  • A101 Plus’ı hangi cihazlarda kullanabilirim?
    A101 Plus uygulamasını internet bağlantısı olan tüm akıllı cihazlarda kullanabilirsin. İşletim sistemi sürümü, Android için minimum 5.0, İOS için miniumum 10 olmalıdır. Cihazınızın işletim sistemi güncellemesi varsa onu yapmanızı rica ederiz.
  • A101 Plus’ı akıllı telefonuma nasıl indirebilirim?
    A101 Plus’ı akıllı cihazına indirmek için, öncelikle cihazının kullandığı mobil uygulama mağazalarına (AppStore, Google Play, App Gallery) üye olman gerekmektedir. Üyeliğini oluşturduktan sonra cihazının mobil uygulama mağazasında A101 Plus’ı aratarak, akıllı cihazına ücretsiz bir şekilde indirebilirsin.
  • A101 Plus’ı App Store veya Play Store’da göremiyorum. Ne yapabilirim?
    İşletim sistemi sürümü, Android için minimum 5.0, İOS için minimum 10 olmalıdır. Cihazınızın işletim sistemi güncellemesi varsa bu işlemi gerçekleştirmeni rica ederiz.
  • Uygulamadaki telefon numaram aynı ancak cihazımı değiştirdim. A101 Plus üyeliğimi nasıl taşıyabilirim?
    Bu işlemi de kolayca yapabilirsin. Yeni cihazında App Store, Google Play ya da App Gallery'den A101 Plus’ı indirerek, sana ait üyelik bilgilerinle giriş yapman yeterlidir. A101 Plus’ın avantajlı dünyasından yararlanmaya kaldığın yerden devam edebilirsin.
  • Başka bir telefondan A101 Plus’ımı kullanabilir miyim?
    Evet, kullanabilirsin. Bunun için tek yapman gereken, A101 Plus uygulamasına kayıtlı üyelik bilgilerinle başka bir cihazdan A101 Plus’a giriş yapmak.
  • Doğum tarihimi / cinsiyet bilgimi / isim-soyisim / e-mail adresi bilgilerimi güncellemek istiyorum.
    Uygulamadaki bilgilerini, Profil > Kişisel Bilgilerim adımlarını izleyerek kendin güncelleyebilirsin.
  • Üyelik sırasında alınan kişisel bilgilerim başka bir yerle paylaşılacak mı?
    Gizliliğine önem veriyoruz. Bu yüzden üyelik sırasında aldığımız kişisel bilgilerin tamamı yalnızca A101 Plus uygulamasına özeldir. Herhangi bir kurum ya da kişiyle paylaşılmaz.
  • Uygulamadaki anketi tamamlamamıştım. Yarım kalan bu anketime nasıl ulaşabilirim?
    A101 Plus mobil uygulamamızda, Anasayfa’da bulunan ‘’Profil’’ butonuna tıklayarak yarım kalan anketine ulaşabilirsin. Anketi doldurma oranını da buradan görebilir ve ‘’Anket’’ butonuna tıklayarak anketi tamamlayabilirsin.
  • Bakiye kullanarak ödeme yaptığım alışverişlerimden tekrar bakiye kazanabilir miyim?
    Şimdilik hayır, bakiye kullanarak ödeme yaptığın alışverişlerinden tekrar bakiye kazanamazsın.
  • A101 Plus bakiyemi a101.com.tr’de ve A101 Kapıda uygulamasında kullanabilir miyim?
    Şimdilik hayır. Çünkü 101 Plus bakiyen yalnızca A101 Plus Mobil uygulamamıza özeldir. Ancak alışveriş deneyimini daha da iyileştirmek için ekiplerimizin gece gündüz çalıştığını söylemek isteriz. Yakın bir zamanda A101 Plus bakiyeni a101.com.tr ve A101 Kapıda’da da kullanabileceksin.
  • Kazandığım bakiyeleri hangi ürünlerde kullanabilirim?
    Tütün ve tütün mamulleri, plastik alışveriş poşeti, GSM TL Yükleme, İstanbul Kart Yükleme hariç diğer tüm ürünlerde bakiyelerini kullanabilirsin. Tütün ürünlerinin sağlığa zararlı olduğunu da hatırlatalım.;)
  • 1TL Bakiye’nin değeri nedir?
    1 TL Bakiye 1 Türk Lirası’na eşittir. 1 TL Bakiye = 1 Türk Lirası
  • Peki nasıl bakiye kazanabilirim?
    Her hafta güncellediğimiz bakiye hediyeli ürünlerimizi alarak veya kampanyalarımıza katılarak bakiye kazanabilirsin. Bakiye kazanmak için, kasadaki ödeme işlemi sırasında A101 Plus uygulamasındaki QR Kodu okutman yeterli.
  • Bakiyemi nerede kullanabilirim?
    Kazandığın bakiyeleri şimdilik tüm A101 mağazalarında kullanabilirsin. Çok yakında ise a101.com.tr ve A101 Kapıda uygulamasında da bakiyelerini kullanabileceksin.
  • Nakit ya da kredi kartı kullanmadan sadece bakiyelerimle ödeme yapabilir miyim?
    Evet. A101 mağazalarında yaptığın alışverişlerde, nakit ya da kredi kartı yerine A101 Plus bakiyenle kolayca ödeme yapabilirsin.
  • Bakiyelerin kullanım süresi var mı?
    Evet, var. Ancak bu süre kısa bir süre değil. Kazanılan bakiyeler bir sonraki yılın son gününe kadar geçerlidir. Örneğin; 2 Ocak 2022’de kazandığın 5 TL bakiyeyi, 31 Aralık 2023 23.59’a kadar kullanabilirsin.
  • Kazandığım bakiyeler hesabıma ne zaman yüklenir?
    A101 Plus bakiyesi, sana bakiye kazandıran alışveriş anından itibaren en geç 24 saat içerisinde hesabına yüklenmiş olur.
  • Hem bakiye hem de kredi kartımda bulunan banka puanlarımı aynı alışverişte kullanabilir miyim?
    Evet. Anlaşmalı olduğumuz bankaların puanları ile birlikte A101 Plus bakiyeni aynı alışverişte kullanabilirsin. Anlaşmalı olduğumuz bankalar: Akbank, Garanti BBVA, Türkiye İş Bankası, Yapı Kredi ve Ziraat Bankası.
  • A101 Hediye Çeki ile A101 Hediye Kart arasındaki fark nedir?
    Hem A101 Hediye Çeki hem A101 Hediye Kartı tüm A101 mağazalarında geçerli. Elinde fiziksel bir çek/kart var ise, Hediye Çeki ile Hediye Kartını şöyle ayırt edebilirsin; • Hediye Çeki, kırmızı renktedir ve çek üzerinde yazan 16 haneli numara 6002 ile başlar. • Hediye Kartı ise, turkuaz mavi renktedir ve çek üzerinde yazan 16 haneli numara 5002 ile başlar. Elinde dijital bir çek/kart var ise, yani Hediye Çeki/Hediye Kart bilgileri sana SMS ile gönderilmiş ise, şöyle ayırt edebilirsin; • Hediye Çeki ise, gönderilen SMS’teki 16 haneli numara 6001 ile başlar. • Hediye Kart ise, gönderilen SMS’teki 16 haneli numara 5001 ile başlar.
  • Bakiye kazanmak için sipariş tutarı alt limiti var mı?
    A101 Plus bakiyesi kazanımında, siparişler için alt limit tutarı bulunmuyor. Her hafta güncellediğimiz A101 Plus bakiyesi kazandıran ürünlerimizi mağazalarımızdan satın alarak bakiye kazanabilirsin.
  • Hangi ürünlerden bakiye kazanabilirim?
    Tütün ve tütün mamulleri, plastik alışveriş poşeti, GSM TL Yükleme, İstanbul Kart Yükleme hariç, A101 Plus bakiyesi kazanabileceğin ürünleri, bakiye tutarlarını ve kampanyaları A101 Plus mobil uygulamamızda, Anasayfa’da görebilirsin. İlgili ürünleri satın aldığında, gösterilen miktarda A101 Plus bakiyesi hesabına yüklenir.
  • Bakiyemi başka bir kullanıcının hesabına aktarabilir miyim?
    Hayır, uygulamamız üzerinden bakiye aktarımı yapılmıyor. A101 Plus bakiyeni yalnızca kendin kullanabilirsin.
  • A101 Hediye Çeki ve Hediye Kartı hangi ürünlerde geçerli değildir?
    Para transferleri, Tütün ve tütün mamulleri, GSM TL Yükleme, Oyun vb. Abonelik, Pin/Kontör, Hediye Kartları ile benzerleri, Fatura ödeme hizmetleri, TV, Cep Telefonu, tablet, bilgisayar, elektronik, beyaz eşya vb. elektronik ürünler ile tamamlayıcı aksesuarları (Akım korumalı priz, şarj cihaz/kablosu, Powerbank, Hard Disk, SSD, Hafıza Kartı vb.), mobilya vb. Ek olarak, 1 numara bebek maması ve plastik alışveriş poşetinde hediye çeki/ hediye kartı geçerli değildir.
  • Bakiyelerimle parçalı ödeme yapabilir miyim?
    Evet, alışverişlerinde A101 Plus bakiyenin bir kısmını veya tamamını kullanarak ödeme yapabilirsin.
  • Kendi hesabıma ya da başkasının hesabına bakiye yükleyebilir miyim?
    Hayır, A101 Plus Mobil uygulamamıza dışarıdan bakiye yüklenmiyor. Ayrıca bakiye yüklemene hiç gerek kalmayacak, çünkü A101 Plus ‘la alışveriş yaptıkça bakiye kazanacaksın
  • Bana özel kampanyaların diğer kampanyalardan ne farkı var?
    Şöyle ki; A101 Plus’ı kullandığın süre boyunca uygulama senin alışkanlıklarını ve favori ürünlerini öğrenir. Bu sayede yalnızca sana özel ve ilgini çekecek kampanyalar sunar.
  • A101 Plus kampanyaları sürekli değişiyor mu?
    A101 Plus kampanyaları belirli aralıklarla güncellenir. Her alışverişte, ihtiyaçlarına göre, sana uygun kampanya sunulur.
  • Kupon Kampanyası nedir?
    Kupon Kampanyası, uygulamamızda Anasayfa’da bulunan ve kupon şeklinde gösterilen kampanyalara verilen isimdir. Kupon Kampanyası kapsamındaki ürünü, farklı günlerde, A101 mağazalarından, A101 Plus QR Kod’u okutarak satın aldığında, A101 Plus mobil uygulamanızdaki kuponu tamamlamış olursun. Kuponu tamamladığın günden bir sonraki gün itibarı ile yapacağın alışverişlerde, ilgili ürün sana hediye edilecektir. Kuponlarının tamamlanma durumunu mobil uygulamamız üzerinden görüntüleyebilirsin.
  • Bugün Gelirsen Kampanyası
    Bugün Gelirsen Kampanyaları, A101 Plus Mobil uygulamamızda sadece 1 gün geçerli olup, mağazalarımızın kapanış saatine kadar, seçili ürünlerdeki indirimlerden faydalanabileceğin kampanyalardır. Kampanyalar günlük olarak güncellenir. İndirimli ürünlerden haberdar olmak için her gün mobil uygulamamıza göz atabilirsin.
  • A101 Plus’ta Bu Hafta Kampanyası nedir?
    A101 Plus'ta Bu Hafta Kampanyası kapsamında belirlenen ürünlerden, belli miktarda bakiye kazanabileceğin kampanyalardır. Kampanya kapsamındaki ürünlerden satın aldığında, uygulamamızda gösterilen miktarda A101 Plus Bakiye’si hesabına yüklenir. Bakiye kazanabileceğin ürünleri A101 Plus mobil uygulamamız üzerinden takip edebilirsin.
  • A101 Plus kampanyalarından yararlanmak için ne yapmalıyım?
    Çok basit! Bunun için A101 Plus’a üye olman ve alışverişlerinde uygulamayı kullanman yeterli. Kampanyaların stoklarla sınırlı olduğunu da hatırlatalım.
  • Kullanmak istediğim kampanyanın süresi dolmuş, kullanabilir miyim?
    Hayır, süresi dolmuş olan bir kampanyadan faydalanamazsın. Her kampanyanın kullanım süresi birbirinden farklıdır ve süresi dolan her kampanya uygulamadan kaldırılır. Kampanyaları kaçırmamak için uygulamayı her gün ziyaret etmeyi unutma!
  • Bana gösterilen kampanya aynı anda arkadaşıma ya da başka birisine de gösteriliyor mu?
    A101 Plus’ta kampanyalar kişiye özeldir. Uygulamadaki kullanım alışkanlıklarına göre kampanya sunulduğu için, sende olan bir kampanya başka bir kullanıcıda olmayabilir.
  • A101 Plus’taki bir kampanya, uygulamadaki diğer kampanyalarla birleştirilebilir mi?
    Evet, A101 Plus’taki bütün kampanyalar, uygulamadaki diğer kampanyalar ile birleştirilebilir.
  • Kampanyalı üründen dilediğim kadar satın alabilir miyim?
    Satın alabileceğin ürün sayısı, kampanyaya göre farklılık gösterebilir. Kampanyaların güncel ‘’Kampanya Koşulları’’nı A101 Plus uygulamamızda bulabilirsin.
  • A101 mağazasından satın aldığım ürünün iadesini ya da değişimini nasıl yapabilirim?
    Mağazalarımızdan satın aldığın ürünleri, tüm A101 mağazalarımızdan fiş veya faturanı ibraz ederek koşulsuz iade edebilirsin.
  • Fiş veya fatura olmadan iade veya değişim yapabilir miyim?
    28983 sayılı ve 26/04/2014 tarihli Resmî Gazetede yayınlanan Katma Değer Vergisi Genel Uygulama Tebliği B/11/1. Maddesi gereği, iade ve değişim işlemlerinde fiş veya fatura ibrazı zorunludur. Mağazalarımızdan satın aldığın ürünleri, tüm A101 mağazalarımızdan fiş veya faturanı ibraz ederek koşulsuz iade edebilirsin.
  • Bakiyelerimi nasıl takip edebilirim?
    A101 Plus uygulamasında, Profil > Bakiye Geçmişim adımlarını izleyerek, uygulamayı kullanmaya başladığın günden itibaren kazandığın ve harcadığın bakiyelerine ilişkin detayları görebilirsin.
  • A101 Plus kampanyalarından yararlanmak, QR okutmak istedim ama mağazada QR okuyucu yok.
    Kasiyere A101 Plus’ı kullanmak istediğini söylediğinde eğer mağazada QR okuyucu yoksa uygulamanda QR ekranında bulunan 6 haneli kodu kasiyere söyleyerek işlem yapabilirsin.
  • Bakiye kazanabileceğim ürünün hangi mağazada olduğunu nasıl öğrenebilirim?
    Mağazalarımızda bulunan ürün stokları anlık olarak değiştiği için stok bilgisi veremiyoruz. Ürün stok sorgulaması için mağazalarımızı ziyaret edebilir ya da www.a101.com.tr üzerinden Bize Ulaşın-Mağazalar- Bölge Müdürlükleri menüsünü ziyaret ederek, Bölge müdürlüklerimizin iletişim bilgilerine ulaşabilirsin.
  • QR Kod’a nasıl ulaşabilirim? QR Kod ne kadar süre geçerli?
    A101 Plus Mobil uygulamamızda, Anasayfa butonunun sağındaki butona tıklayarak A101 Plus QR Kodu’na ulaşabilirsin. QR Kod butonuna tıkladığın andan itibaren 60 saniye sonra QR Kod güncellenir ve ekrandaki 6 haneli QR Kod numarası değişir.
  • A101 Plus Nedir?
    A101 Plus; mağazalarımızdaki harcamalarında senin daha fazla tasarruf yapmanı sağlar. İstediğin kampanyayı tam da senin ihtiyacın olduğu zamanda sana sunar. A101 Plus, bütçe dostundur. Mağazalarımızdaki harcamalarında sana bakiye kazandırır ve kupon kampanyalarıyla senin yanında olur. Alışveriş sürecinde ihtiyaç duyduğun her an ulaşabileceğin A101 Plus, hızlı ve yenilikçi mobil kullanımıyla sana destek olur.
  • Bakiye nedir?
    Bakiye, A101 Plus Bakiyesi ifadesinin kısaltmasıdır. Bakiye, A101 mağazalarında harcadıkça kazandığın ödül birimidir. 1 TL Bakiye 1 Türk Lirasına eşittir. A101 mağazalarında bakiye hediyeli ürünlerden yaptığın alışverişleri, A101 Plus uygulamandaki QR kod ile ödeyerek bakiye kazanabilir, dilediğin A101 mağazasında bu bakiyeleri harcayabilirsin.
  • A101 Mağazasındaki ‘’Mağaza’’ ifadesi ne demektir?
    Türkiye’nin 81 ilinde yer alan, hafta içi ve hafta sonu, 09.00 - 21.30 saatleri arasında hizmet veren A101’in fiziki mağazalarıdır. (Hizmet gün ve saatleri; resmî tatil, dini tatil, idari izin, mücbir sebep, yasal düzenleme, mağazanın konumu ve bölgesi gibi sebeplerle değişkenlik gösterebilir.)
  • A101 Plus teklifleri yalnızca mağazada mı geçerli?
    Evet, şimdilik yalnızca A101 mağazalarından yapacağın alışverişlerde geçerlidir. Çok yakında ise a101.com.tr ve A101 Kapıda uygulamasında da bakiyelerini kullanabileceksin.
  • A101 Plus uygulaması ücretli mi?
    A101 Plus tamamen ücretsiz bir uygulamadır. Uygulamayı App Store, Google Play ya da App Gallery üzerinden indirebilirsin.
  • App Store, Google Play ya da App Gallery üyeliğim yok. A101 Plus’ı nasıl indirebilirim?
    Uygulamayı indirebilmek için App Store, Google Play ya da App Gallery'de üyeliğinin olması gerekmektedir. Üyelik işlemini tamamladıktan sonra A101 Plus’ı indirebilir ve A101’in avantajlı kampanyalarından yararlanabilirsin.
  • Lokasyon bilgimi kullanma iznini nasıl verebilirim?
    Lokasyon bilgilerine izin vermek için, kullandığın akıllı cihazın “Ayarlar” kısmındaki “Konum Servisleri”ni A101 Plus uygulaması için açık hale getirmen yeterli olacaktır.
  • Uygulama ile ilgili bildirim, kampanyalarla ilgili SMS ve e-posta almak istemiyorum.
    A101 Plus uygulamasındaki, Profil > Ayarlar > iletişim Tercihleri adımlarını izleyerek, kampanya iletişim tercihlerini kapatabilir, böylelikle SMS ve e-posta ile yapılacak kampanya iletişimlerini durdurabilirsin. Bildirimler için ise, cihazınızın Ayarlar bölümünden kapatman yeterli olacaktır.
  • A101 Plus Çağrı Merkezi hangi saat aralıklarında ulaşabilirim?
    0850 808 2 101 Çağrı Merkezimize hafta içi ve hafta sonu 09:00 - 22:00 arasında ulaşabilirsin. Bu saatler dışında ise, www.a101.com.tr üzerinden Bize Ulaşın > A101 Plus > Bize Sorun > Çözüm Merkezine Bağlanın adımlarını izleyerek talebinle ilgili destek alabilirsin.
  • A101 'in açılımı nedir?
    Perakende sektörünün lider kuruluşlarından olan şirketimizin tescilli marka adı A101’dir. Şirketimizin resmi ticari unvanı Yeni Mağazacılık A.Ş.’dir.
  • ''A101 Mağazası''ndaki mağaza ne anlama geliyor?
    Türkiye’nin 81 ilinde yer alan, hafta içi ve hafta sonu, 09.00 - 21.30 saatleri arasında hizmet veren A101’in fiziki mağazalarıdır. (Hizmet gün ve saatleri; resmî tatil, dini tatil, idari izin, mücbir sebep, yasal düzenleme, mağazanın konumu ve bölgesi gibi sebeplerle değişkenlik gösterebilir.)
  • A101 mağazalarının çalışma saatlerini öğrenebilir miyim?
    Mağazalarımızın çalışma saatleri, haftanın 7 günü 09.00 - 21.30 saatleri arasıdır. (Hizmet gün ve saatleri; resmi tatil, dini tatil, idari izin, mücbir sebep, yasal düzenleme, mağazanın konumu ve bölgesi gibi sebeplerle değişkenlik gösterebilir.)
  • A101 mağazaları ile ilgili Çağrı Merkezi çalışma saatlerini öğrenebilir miyim?
    0850 808 2 101 telefon numaralı Çağrı Merkezimize haftanın 7 günü 09.00 - 22.00 saatleri arasında ulaşabilirsiniz. Bu saatler dışında ise, www.a101.com.tr üzerinden "Bize Ulaşın > Mağazalar > Bize Sorun" alanındaki formu doldurarak talebinizle ilgili destek alabilirsiniz.
  • A101 mağazalarında ürünler neden kolilerde yer alıyor?
    Mağaza içerisinde yer alan ürünlerimizin hızlı erişilebilir olmasını müşteri memnuniyeti açısından önemsiyoruz. Öte yandan ürünleri koli içinde sunarak, ucuzluk ilkemize uygun olacak şekilde maliyet avantajı da sağlayıp, kaliteli ürünleri en ucuz şekilde siz müşterilerimize sunuyoruz.
  • Haftanın Yıldızları, Aldın Aldın, Çok Al Az Öde, 10 TL Üzeri İndirim Kampanyaları kapsamındaki ürünleri nereden takip edebilirim?
    Kampanyalarımızı www.a101.com.tr, A101 Kapıda ve A101 Plus uygulamalarımız üzerinden takip edebilirsiniz.
  • Haftanın Yıldızları, Aldın Aldın Kampanyaları kapsamındaki ürünleri her mağazada neden bulamıyorum?
    Ürünlerimizde farklılığa gitmek, çeşitliliğimizi artırmak ve mevcut ürünleri en verimli şekilde müşterilerimize ulaştırmak amacıyla Haftanın Yıldızları, Aldın Aldın ve 10 TL ve Üzeri indirimli ürünlerimiz stoklarla sınırlı olabilmektedir.
  • Mağazadan aldığım ürünleri iade edebilir miyim?
    Mağazalarımızdan satın aldığınız ürünleri, tüm A101 mağazalarımızdan fiş veya faturanızı ibraz ederek koşulsuz iade edebilirsiniz.
  • Mağazalarda kullanılan ödeme yöntemleri hangileri?
    A101 Mağazalarından nakit, kredi kartı, mobil ödeme (fastPay, BKM Express) ve A101 Hediye Çeki / Hediye Kart yöntemleri ile ödeme yapabilirsiniz. Yukarıdaki ödeme yöntemlerine ek olarak İstanbulkart, Başkent Kart ve Başakşehir Belediyesi Ödeme ile de ödemelerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
  • A101'in anlaşmalı olduğu bankalar hangileri?
    Anlaşmalı olduğumuz bankalar Akbank, Garanti BBVA, Türkiye İş Bankası, Yapı Kredi ve Ziraat Bankası'dır.
  • A101 mağazasında Kredi Kartı puanı kullanarak ödeme yapabilir miyim?
    Anlaşmalı olduğumuz bankalar (Akbank, Garanti BBVA, Türkiye İş Bankası, Yapı Kredi ve Ziraat Bankası) tarafından verilen kredi kartlarınızdaki mevcut puanları kullanabilirsiniz.
  • A101 mağazalarında poşetler neden ücretli?
    Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından yayımlanmış olan Plastik Poşetlerin Ücretlendirilmesine İlişkin Usul ve Esaslar uyarınca plastik alışveriş poşeti adedi 25 kuruş olarak ücretlendirilmek zorundadır.
  • A101 Hediye Çeki kullanarak yaptığım alışverişlerden bakiye kazanabilir miyim, kampanyalardan faydalanabilir miyim?
    Evet. Hediye Çeki kullanarak ödeme yaptığın alışverişlerinden A101 Plus Bakiyesi kazanabilir, A101 Plus kampanyalarından faydalanabilirsin. A101 Plus kampanyalarından faydalanabilmek için de alışverişlerinde uygulamayı kullanman ve ilgili kampanyadaki koşulları yerine getirmen yeterli.
  • Hem bakiye hem A101 Hediye Kartını aynı alışverişte kullanabilir miyim?
    Evet. Aynı alışverişte, A101 Hediye Kartı ile birlikte A101 Plus Bakiyeni kullanarak ödeme yapabilirsin. Ancak, A101 Hediye Kart kullanılarak ödeme yapılan alışverişlerde A101 Plus bakiyesi kazanılmıyor, A101 Plus kampanyalarından faydalanılamıyor; bunu tekrar hatırlatalım.
  • Mahallemde mağaza açılmasını istiyorum. Ne yapabilirim?
    Mağaza açılış taleplerinizi Çağrı Merkezimizi arayarak veya www.a101.com.tr üzerinden "Bize Ulaşın > Mağazalar > Bize Sorun" alanındaki formu doldurduğunuzda, en kısa sürede size geri dönüş yapacağız.
  • A101 Hediye Kartı kullanarak yaptığım alışverişlerden bakiye kazanabilir miyim, kampanyalardan faydalanabilir miyim?
    Hayır. A101 Hediye Kartı kullanılarak ödeme yapılan alışverişlerde A101 Plus bakiyesi kazanılmıyor, A101 Plus kampanyalarından faydalanılamıyor.
  • Hem bakiye hem A101 Hediye Çekini aynı alışverişte kullanabilir miyim?
    Evet. Aynı alışverişte, A101 Hediye Çeki ile birlikte A101 Plus Bakiyeni kullanarak ödeme yapabilirsin.
  • Kiralık mülkümü A101'e kiralamak istiyorum. Ne yapabilirim?
    Kiralık mağaza öneriniz için internet sitemizdeki, ‘’Kiralık Yeriniz mi Var?’’ alanındaki formu doldurabilirsiniz. Formu doldurduğunuzda, en kısa sürede size geri dönüş yapacağız.
  • A101 Hediye Çeki ile A101 Hediye Kart arasındaki fark nedir?
    Hem A101 Hediye Çeki hem A101 Hediye Kartı tüm A101 mağazalarında geçerli. Elinde fiziksel bir çek/kart var ise, Hediye Çeki ile Hediye Kartını şöyle ayırt edebilirsin; • Hediye Çeki, kırmızı renktedir ve çek üzerinde yazan 16 haneli numara 6002 ile başlar. • Hediye Kartı ise, turkuaz mavi renktedir ve çek üzerinde yazan 16 haneli numara 5002 ile başlar. Elinde dijital bir çek/kart var ise, yani Hediye Çeki/Hediye Kart bilgileri sana SMS ile gönderilmiş ise, şöyle ayırt edebilirsin; • Hediye Çeki ise, gönderilen SMS’teki 16 haneli numara 6001 ile başlar. • Hediye Kart ise, gönderilen SMS’teki 16 haneli numara 5001 ile başlar.
  • A101 Hediye Çeki ve Hediye Kartı hangi ürünlerde geçerli değildir?
    Para transferleri, Tütün ve tütün mamulleri, GSM TL Yükleme, Oyun vb. Abonelik, Pin/Kontör, Hediye Kartları ile benzerleri, Fatura ödeme hizmetleri, TV, Cep Telefonu, tablet, bilgisayar, elektronik, beyaz eşya vb. elektronik ürünler ile tamamlayıcı aksesuarları (Akım korumalı priz, şarj cihaz/kablosu, Powerbank, Hard Disk, SSD, Hafıza Kartı vb.), mobilya vb. Ek olarak, 1 numara bebek maması ve plastik alışveriş poşetinde hediye çeki/ hediye kartı geçerli değildir.

Danger Icon

Sepetinizde seçtiğiniz ürün farklı ürünlerle bir arada bulunamaz.