SKECHERS D'Lites 3 ayakkabı ile klasik tasarımdan gelişmiş konfora ve stile adım atın. Dikiş vurguları ve Air-Cooled Memory Foam iç tabanıyla, pürüzsüz deri, yumuşak süet ve örgü kumaştan, bağcıklı, sportif, atletik tarzda spor ayakkabı.
- Pürüzsüz deri saya
- Yumuşak pürüzsüz spor süet yan katman panelleri
- Önde ve yanlarda soğutma etkili dokuma atletik örgü kumaş
- Bağcıklı ön kısım, sportif, konforlu tarzda spor ayakkabı tasarımı
- Yan panellerde zıt veya aynı renkte kenar şeridi trimi
- Dikiş vurguları
- Yanda katman panelleri
- Soğutma etkisi için örgü kumaş
- Topukta ve dil alanında D'Lites 3 logo detayları
- Bağcıklı ön kısım ve kumaş delikler
- Destekli yaka ve dil alanları
- Yumuşak kumaştan iç astar
- Air-Cooled Memory Foam yastıklı, konforlu iç taban
- Dalgalardan ilham alan, darbe etkisini azaltan hafif, destekleyici orta taban
- Esnek kauçuktan yer tutuşu sağlayan dış taban
- 3 cm orta taban
- 5 cm topuk yüksekliği
Oluşturulan siparişler için gönderim süremiz 3-4 iş günü arasında değişmektedir. Siparişiniz kargoya verildiğinde üyelik hesabınıza kayıtlı telefon numaranıza SMS ile bilgilendirme yapılmaktadır. Ayrıca sipariş takibinizi üyelik hesabınıza girdikten sonra “Hesabım-Siparişlerim” alanında da yapabilirsiniz.
İade ve Gönderim Koşulları
- İade süresi, siparişinizdeki ürünlerin adresinize teslim edilme tarihinden itibaren 14 gündür.
- Ürününüzü iade kodu ile göndermeniz gerekmektedir. Üyelik hesabınıza giriş yaptıktan sonra “ Hesabım>İptal/İade Talebi>Sipariş Seçimi>Aksiyon Seçimi>İade Ürün Seçimi” adımlarını izleyerek PTT Kargo ÜCRETSİZ İade Gönderi Kodunuzu alabilirsiniz.
- İade edilecek ürün kullanılmamış, orijinal ambalajına zarar verilmemiş ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olmalıdır.
- Televizyon, görüntü sistemleri, cep telefonu, tablet, notebook gibi elektronik ürünlerin kullanılması ya da ambalajının açılması durumunda ürün iadeleri servis raporu ile birlikte yapılabilmektedir.
- Kurulumu/montajı yapılmış mobilya ürünlerinin iadesi kabul edilememektedir.
- Garanti kapsamında arızalanan ürünlerin iadesi servis raporu ile birlikte yapılabilmektedir.
- Ürünlerin kargo paketinde ya da ürünlerde hasar tespit edilmesi durumunda kargo görevlisine hasar tespit tutanağı düzenletmelisiniz. Kargo görevlisinin tutanak düzenlemediği bu ve benzeri durumlarda ürünü teslim almayarak iade edebilirsiniz.
- Hijyenik ürünlerin (iç giyim, kişisel bakım ürünleri, sağlık ürünleri vb.) ambalajı açılmış ise iadesi kabul edilmemektedir.
- Niteliği itibarı ile son kullanma tarihi geçecek ya da çabuk bozulabilecek ürünlerin iadesi kabul edilememektedir.
- Bayi-yetkili servis ya da Horoz Lojistik ile teslimatı yapılan ürün iade işlemleri için 0850 808 2 101 numaralı müşteri hizmetlerimiz ile irtibata geçebilirsiniz.
- Üye olmadan alışveriş yaptıysanız siparişinizin iadesi için 0850 808 2 101 numaralı müşteri hizmetlerimiz ile irtibata geçebilirsiniz.
- Ürün firmamıza teslim edildikten sonra incelenecek ve 7 iş günü içinde işlemleri tamamlanacaktır.
*İade koşulları ve süreçleri ile ilgili detaylı bilgiye https://www.a101.com.tr/iade-iptal-kosullari/ linki üzerinden ulaşabilirsiniz.