Ürünlerin Toplamı | TL |
Mağazalarımız hakkında öneri, teşekkür ve geri bildirimlerinizi iletmek için aşağıdaki formu kullanabilirsiniz. En kısa sürede size cevap vermeye çalışacağız. E-ticaret Alışverişlerinizle ilgili talep ve şikayetlerinizi buraya tıklayarak iletebilirsiniz.
Sms henüz ulaşmadıysa tekrar deneyebilirsiniz.
sms onay kodunu tekrar gönderKİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KAPSAMINDA
E-TİCARET SİPARİŞLERİ HAKKINDA TALEP, ŞİKAYET VE GERİ BİLDİRİM
AYDINLATMA METNİ
Yeni Mağazacılık A.Ş. olarak özel hayatın gizliliğinin temeli olan kişisel verilerin korunmasını sadece mevzuata uyum sağlama kapsamında değerlendirmemekte, yaklaşımımızın temeline insana verdiğimiz değeri koymaktayız. Bu bilinçle hareket ederek kişisel verilerin güvenli bir şekilde saklanması ve hukuka aykırı olarak işlenmesinin önlenmesi için gerekli her türlü idari ve teknik önlemi almaktayız. Bu çerçevede e-ticaret siparişleri hakkında talep, şikayet ve geri bildirimlere(“form”) ilişkin aydınlatma metnimizi aşağıda tarafınıza sunmaktayız.
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) uyarınca, kimlik (ad, soyad), iletişim (e-posta adresi, cep telefonu), müşteri işlem (sipariş numarası, müşteri talep, şikayet ve geri bildirim değerlendirmeleri), işlem güvenliği (IP adresi, log kayıtları) kişisel verileriniz, veri sorumlusu sıfatıyla Yeni Mağazacılık A.Ş. (“A101”) olarak tarafımızca aşağıda açıklanan kapsamda işlenmektedir. Söz konusu kişisel verileriniz;
•Bilgi Güvenliği Süreçlerinin Yürütülmesi: form oluşturma işlemlerinde işlem güvenliğinin sağlanması
•Denetim/Etik Faaliyetlerinin Yürütülmesi: form uyarıncatarafınıza sunulan ürün ve hizmet sonucunun ve kalitesinin denetlenmesi ve gerekli önlemlerin alınması
•Firma/Ürün/Hizmetlere Bağlılık Süreçlerinin Yürütülmesi: formda belirtmiş olduğunuz konuların olumlu sonuçlandırılabilmesi ve memnuniyetinizin sağlanabilmesi
•Hukuk İşlerinin Takibi ve Yürütülmesi: alternatif uyuşmazlık ve dava süreçlerinin tamamlanması, mahkemeler tarafından zorunlu olarak istenmesi
•İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi: formda belirtmiş olduğunuz konularda tarafınıza geri dönüşlerin sağlanabilmesi
•İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi/Denetimi: tarafımızca iş faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi ve gerçekleştirdiğimiz iş faaliyetlerinin denetiminin sağlanması
•İş Süreçlerinin İyileştirilmesine Yönelik Önerilerin Alınması ve Değerlendirilmesi: formda belirtmiş olduğunuz analizlere ve önerilere göre almamız gereken aksiyonların belirlenmesi
•Mal/Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi: tarafımıza sunulan geri bildirimlerle mal ve hizmetlere ilişkin destek hizmetlerinin yürütülmesi
•Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi: sunulan ürün ve hizmetler konusunda sizlerle ilişkilerimizin yönetilmesi, taleplerinizin karşılanması
•Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi: geri bildirimlere göre tarafınıza yönelik işlem ve aktivitelerin gerçekleştirilmesi
•Talep ve Şikayetlerin Takibi: gelen şikayet, talep, teşekkür ve öneri başvurularına cevap verilmesi amaçları kapsamında işlenmektedir.
Bu amaçların gerçekleştirilmesi kapsamında kişisel verileriniz aşağıdaki tablo uyarınca aktarılmaktadır:
Aktarılan Kişi | Aktarma Amacı |
---|---|
İş Ortakları / Yurt içi ve Yurt dışı Tedarikçiler | Taleplerinizin olumlu sonuçlandırılabilmesi, form sonucunda çözülmemiş problemlere ilişkin bilgi alınması, sunulan mal ve hizmet ile ilgili memnuniyetinizin sağlanması, şikayet yönetiminin sağlanması, şikayet, talep, teşekkür ve öneri başvurularına cevap verilmesi, analizlerinize göre almamız gereken aksiyonların belirlenmesi, sizlere güncel bilgilerle hizmet verilmesi, tarafınızın aranması ve teyit alınması, denetim, saklama, işleme ve arşivleme faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi |
Yetkili Kamu Kurum ve Kuruluşları | Mevzuat, düzenleyici ve denetleyici faaliyetler kapsamında kanuna uygun taleplerin yerine getirilmesi, alternatif uyuşmazlık ve dava süreçlerinin yürütülmesi ve sonuçlandırılması, mahkemelerden talep edilmesi |
Anlaşmalı Hukuk Firması | Alternatif uyuşmazlık çözümlerine ve davalara hazırlık yapılması, söz konusu süreçlerin tamamlanması |
Kişisel verileriniz müşteri geri bildirim formları aracılığıyla elektronik veya elektronik olmayan ortamda toplanmaktadır. Kişisel verileriniz aşağıdaki hukuki sebeplere dayanılarak işlenmektedir:
• Tarafınızın temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, şirketimizin meşru menfaatleri için zorunlu olduğu için işlemekteyiz: Bu sebep, yukarıdabelirtilmiş olan kişisel veri işleme amaçlarının bir kısmının veya tamamının yerine getirilmesi için hukuki sebep oluşturmaktadır.
• Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için zorunlu olduğu için işlemekteyiz: Bu sebep, yukarıda belirtilmiş olan kişisel veri işleme amaçlarından alternatif uyuşmazlık çözümleri veya mahkeme süreçlerinde ispat için kullanılması için hukuki sebep oluşturmaktadır.
• Bir hukuki yükümlülüğün yerine getirilmesi için zorunlu olduğu için işlemekteyiz: Bu sebep, yukarıda belirtilen mevzuat, düzenleyici ve denetleyici faaliyetler kapsamında kanuna uygun ibraz ve taleplerin yerine getirilmesi, alternatif uyuşmazlık ve dava süreçlerinin yürütülmesi ve sonuçlandırılması, mahkemelerden talep edilmesi için hukuki sebep oluşturmaktadır.
Kanun’un 11. maddesi hükümleri uyarıncakişisel verilerinize ilişkin olarak aşağıdaki haklara sahip olduğunuzu belirtmek isteriz:
• Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
• Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
• Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
• Yurt içinde veya yurt dışındakişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
• Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme,
• Kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme,
• Kişisel verilerin düzeltilmesi, silinmesi ya da yok edilmesi halinde bu işlemlerin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
• İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
• Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme.
Yukarıda belirtilen haklarınıza yönelik taleplerinizi, web sitemizde bulunan “KVKK Kapsamında “Başvuru Formuna İlişkin Bilgilendirme” metni uyarınca; Yeni Mağazacılık A.Ş.’nin (Mersis No: 0948042376200016) Burhaniye Mah. Nagehan Sok. No: 4B/1 Üsküdar, İstanbul adresine yazılı olarak, sistemimizde kayıtlı olan e-posta adresiniz aracılığıyla kvkk@a101.com.tr e-posta adresine, sistemimizde kayıtlı olmasından bağımsız olarak mobil imza/e-imza kullanarak kvkk@a101.com.tr e-posta adresine veya KEP vasıtasıyla yenimagazacilik@hs03.kep.tr adresine e-posta yoluyla iletebilirsiniz.
Başvurunuz, A101 tarafından incelenecek ve KVK Kanunu ve Tebliğ hükümleri kapsamında başvurunuzun tarafımıza ulaştığı tarihten itibaren otuz gün içerisinde yanıtlandırılacak, yanıt yazılı olarak veya elektronik ortamda tarafınıza iletilecektir. Yapılan başvurular kapsamında, A101 kural olarak herhangi bir ücret talep etmemekle birlikte, işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi durumunda Kurul tarafından belirlenen ücretler alınabilecektir.
Sepetinizde seçtiğiniz ürün farklı ürünlerle bir arada bulunamaz.